Daantjuh

A

Anoniem

Guest
Aangezien ze vandaag NOG niet online was en dat toch een beetje vreemd was heb ik WEER op haar Hyves gekeken en HOERA!!!!

Daantjuh is ergens de afgelopen dagen bevallen van haar dochter. Ze zal zelf het wanneer en dergelijke vast snel komen vertellen. Maar ik dacht ik breng jullie even op de hoogte.

Danielle, van harte gefeliciteerd!!!!!

Liefs Jantina

Hihi, dat krijg je he, wanneer je hier normaal elke dag bent en dan even een paar dagen niet.

Ja, dan word je extra in de gaten gehouden, hè, hahaha. Vind het erg leuk, ben heel benieuwd hoe ze het ervaren heeft. Ook lekker bijtijds dan , hè, ze was nu toch ook een week of 38 ?

Even nagekeken, maar ze was 7 december uitgerekend!! Mooi op tijd dus!

Wat heerlijk Danielle dat jullie meisje er is! Mooie naam hebben jullie haar gegeven. Geniet heerlijk van jullie gezinnetje en we horen hier (als je eraan toe bent) natuurlijk graag alles.

Liefs Noah

Voor de rest.... op hyves staat dat het meisje Lisa heet.    

Geweldig zeg! Het is inderdaad verdacht als je hier elke dag bent en dan ineens niet meer ja hihihi... Leuke lieve naam hebben jullie je dochter gegeven..

Geniet maar lekker van je kraamtijd en natuurlijk ook van harte aan de nieuwe pappa!

Liefs, Saskia

Wat een goed nieuws!! Daantje; van harte gefeliciteerd met jullie meisje Lisa. Een hele mooie naam!

Ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is..

Terug
Bovenaan