Daantjuh

Hoi Dames,

Hier ben ik eventjes!!! Mark en Ik zijn de trotse ouders geworden van Lisa op 23/11 om 21.30 uur!
Om 5 uur 's ochtends de eerste tekentjes en half elf zette het echt wel door, om half acht 's avonds mocht ik gaan persen en helaas moesten we drie kwartier laterf per ambulance naar het ziekenhuis omdat Lisa haar hartslag bij elke wee een beetje wegviel en niet snel genoeg herstelde! dus door de sneeuw met sirenes naar het ziekenhuis! daar is Lisa geboren met de vacuumpomp en is mama daarna nog geopereerd omdat mijn placenta niet loslief, de navelstreng was nl afgebroken!
Dinsdag mochten we naar huis en nu ben ik aan het herstellen, ik ben nog lang niet mobiel en kan nog niet veel helaas, wel balen maar hoe cliche het ook is, met Lisa is alles goed en dat is het belangrijkste, ik kom er wel bovenop........
Dit berichte typen gaat nog net haha want ik wilde jullie nu onderhand wel even vertellen hoe en wat en natuurlijk was ik erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, maar ik kan nog niet alles bijlezen!

Alle nieuwe moeders gefeliciteerd! en alle afwachtende het wachten wordt beloond met zoiets moois!

liefs daantje

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Wat heerlijk zeg.

En verder..........poeh wat een bevallingsverhaal. Ik wens je veel succes met aansterken meid. Het is niet niks geweest en dan nog uitgerekend in dat weer ook!!! Daar hadden we het hier nog over...je zou toch door de sneeuw moeten pff en jou overkomt het nog ook zeg. Maar zie hier, je hebt het allemaal gered. Wat een ervaring meid.

Geniet van je kind en lekker bijkomen nu.

Groetjes Peet

Zo zeg meid, wat een verhaal. Ik had via een berichtje op je Hyves al wel begrepen dat jij zelf ook nog herstellende was (iemand zei beterschap en meestal betekent dat dus dat er wat aan de hand is)

Het fijne is dat je je meisje nu in je armen kunt houden en hoewel het natuurlijk heel erg vervelend is dat je zelf nog niet zo mobiel bent... met Lisa is alles goed en dat is het belangrijkste.

Papa Mark moet nu gewoon zorgen dat zijn beide dametjes tevreden zijn en goed voor ze zorgen!

Daan, doe rustig aan en lees rustig bij wanneer je de tijd hebt. Bovendien heb je nu wel andere dingen aan je hoofd.

Liefs Jantina

Tjee, Daan, zo zie je maar weer dat het  vaak anders loopt als je denkt. Zo'n bevalling blijft onvoorspelbaar. Maar gelukkig is alles uiteindelijk goed gegaan en net wat je zegt, je komt er wel weer bovenop, maar het is wel jammer dat het zo gelopen is. Natuurlijk wel heel fijn en mooi dat alles met Lisa goed gaat. Heel veel geluk met Lisa en veel beterschap voor jou, meid.

Liefs Bibi

Wat een naar verhaal! Maar net wat je zegt, met Lisa is gelukkig alles goed en jij hersteld wel weer. Zo denk je zelf ook wel, maar je gunt het niemand.... Van je foto's straalt zoveel liefde af! Helemaal gelukkig!

Je hebt heel wat bij te lezen hoor, wij zijn druk bezig geweest,  maar doe maar rustig aan. Lekker tijd en rust  voor jezelf en je gezinnetje  nemen.

De meesten van ons moeten nog even wachten, maar we krijgen zo wel heel veel kans op een jongen, als december zich ook een beetje aan de helft jongens, helft meiden houdt....     Het wachten wordt absoluut beloond.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel (wel zachtjes hoor!)

Liefs Noah

Hoi Daan!

Wat een bevallingsverhaal zeg! Ben blij dat alles goed gaat met jullie. Geniet maar lekker van elkaar.   De foto's en filmpojes op hyves spreken voor zich.. wat een trotse mamma!

Dikke zoen van Sas

Hoi Daan,
Gefeliciteerd met jullie dochter Lisa!
Wat een naar bevallingsverhaal, maar gelukkig is alles goed.
Geniet van jullie kleine wondertje en laat je lekker verwennen!
Gr. Sonja

Bedankt voor alle lieve reacties!!! jullie zijn schatten!

Inmiddels ben ik al wat mobieler gelukkig en kan ik wat meer voor mijn meisje zorgen! het is zo'n schatje, ze eet goed, slaapt goed ('s nachts komt ze om de 4 uur heerlijk!!) en papa zorgt goed voor ons en wij verwennen hem met veel knuffels haha

Ik kom snel weer kletsen hier!!

liefs Daantje

Terug
Bovenaan