Daar istie weer!!! Seks????

Ik ben gewoon even benieuwd.....
Ons seksleven ligt momenteel een beetje plat...
Vaak heb ik alleen maar zin om te lezen of te slapen als
we eenmaal in bed liggen. Niet dat we het voor de zwangerschap
wel elke dag deden, maar ik vind het toch een beetje jammer. Ik
heb het er vanavond met mijn mannetje over gehad, en we gaan er
toch samen weer wat van maken. Het is natuurlijk ook niet de
bedoeling dat we straks helemaal uit elkaar groeien....

En nu ben ik dus benieuwd...hoe gaat dat bij jullie????
Liefs Annet

Hoi,
Blijft een interessant onderwerp hè?

Hier is het erg wisselend, dus kan je er eigenlijk niet zoveel over vertellen, ligt er aan hoe moe we zijn.
Denk gemiddeld 2-3 keer per week.

Liefs Annemarie

Bij ons ook weinig te beleven hoor. Mannetje vindt dat wel jammer. Heb vorige week Implanon gekregen dus binnenkort kan het weer. Gaan het maar voorzichtig weer proberen. Vind het een beetje eng. Maar als we rustig aan beginnen moet het lukken. Ben benieuwd.
Liefs Phira

Helaas, ik baal er een beetje van. Ik vind het maar een pijnlijk gebeuren, want ik heb nog erg last van mijn knip. Meer mensen hier last van(gehad)? Wanneer gaat zoiets over???

Hallo,

hier ging het eerst weer aardig goed, maar de laatste tijd was het allemaal een beetje ingezakt. We hebben het er 2 weken terug ofzo toch wel over gehad, want het zat me toch niet helemaal lekker. We hebben afgesproken dat we er samen aan moeten werken en daar zijn we dus ook mee begonnen . En ik moet zeggen sindsdien gaat het beter of eigenlijk goed, maar we blijven het in de gaten houden....

groetjes danielle

Hoi,

Bij ons is er ook weinig actie te beleven. Dat komt met name door mij. Ik was eerst bang dat ik nog niet genoeg hersteld was en weer zou inscheuren. Vervolgens hebben we het nu twee keer gedaan, wat in het begin nogal gevoelig was. Het is nu 3,5 maand geleden, en het gaat beter, maar ongestoord aan sex doen is er nog niet echt bij. Ben ik helemaal in the mood, maar op het moment dat ie dan binnen komt, doet het hartstikke zeer. Weg zin!! Tja, geduld is een schone zaak....

Groetjes van Saskia

Hi dames,
Hihi ik dacht er over na om zelf zo'n topic te openen maar dat hoeft nu dus niet meer.
Nou wij hebben het er gisteren ook over gehad, ik ben te veel met mijn moederrol bezig.
In ieder geval zo zie ik het maar, ik weet het anders ook niet.
Voor ik zwanger was deden we het wel regelmatig, maar toen ik zwanger werd werd het al minder.
En toen ik eenmaal bevallen was, was ik te bang en de zin was ook heeeel ver te zoeken.
Het had al anderhalve week geduurd voor ik durfde te poepen, moet je nagaan.
Wij hebben het vorige week voor de eerste keer gedaan, daarvoor wel een beetje gespeeld enzo, maar het echte werk was vorige week, na een week oefenen.
Ik was gewoon veel te gespannen.
We hebben gister weer gedaan, was heel fijn. Als ie er eenmaal in zit is het echt weer super, net als voorheen.
Ik moet er me gewoon weer even overheen zetten, die knop om draaien.
Oh ja even wat anders, heeft er wel mee te maken, of ik moet ongesteld worden of ik ben zwanger. Ik ga van de week wel even testje halen en hou ik iedereen wel op de hoogte.
Nou dames, ik zou zeggen knop omzetten en veel sex plezier.
X

Het is niet dat we geen zin meer hebben, maar sinds Roos al twee weken niet meer doorslaapt, zijn we veels te moe. We zijn wel heel knuffelig, zijn we altijd geweest, en dat maakt ook veel goed.

Groetjes,

Helga

Terug
Bovenaan