Daar istie weer!!! Seks????

hoi,

Ik begrijp niet dat je geen sex kan hebben. Nou bij ons is er niets mis als Mexx naar bed gaat is er genoeg tijd. Je hoeft toch niet te wachten tot je in bed ligt de bank werkt ook hoor. En zaterdagmiddag en zondagmiddag word er gewoon nog geslapen door ons kleine meisje dus ook dan tijd genoeg.

groetjes  Wendy

Even reageren op het berichtje hierboven van Wendy; Het is hartstikke fijn dat het bij jou allemaal hartstikke geweldig gaat voor wat betreft je sexleven, geniet ervan zou ik zeggen. Maar ik krijg een beetje een nare bijsmaak zoals je afgeeft op de andere dames die gereageert hebben en waarbij het niet alweer bij de konijnen af gaat zeg maar, omdat er vaak nog fysieke problemen zijn. Wees blij dat het bij jou wel  probleemloos gebeurd, maar probeer je voortaan enigzins te verplaatsen in de anderen, de reactie die jij geeft komt in iedergeval op mij wat respectloos over. Ik heb zelf ook niets te klagen, al is de frequentie echt wel minder geworden, maar ik kan mij heel goed voorstellen hoe de andere vrouwen zich voelen. Ik ben door de hormoonbehandelingen en de zwangerschap zelf behoorlijk aangekomen en ik ben de kilo's echt nog niet allemaal kwijt, ik voel me daardoor wat minder zeker en vrouwelijk, dat heeft ook gewoon weer tijd nodig!

groetjes Monique

weinig slaap en een knip die bij de sex nog gevoelig is.....hoe lang duurt het voor dat het litteken minder pijnlijk wordt??

bij ons is het nog niet zo spetterend als voor de zwangerschap, maar ben ook nog niet in the mood moet ik bekennen.

Hoi Dames,

Twee jaar geleden ben ik onder behandeling geweest bij een sexuologe wegens pijn bij het vrijen. Na een hele lange tocht kwam ik er achter dat een kleine flysieke klacht heeft uitgemond in een hele hoge basisspanning in mijn bekkenbodemspier. Hierdoor kreeg ik een hele slechte doorbloeding. Waardoor het fysieke mankement helemaal niet kon genezen. Ik had focale vulvitus, ik ga het niet helemaal uitleggen, google maar eens, hahaha.

Waar ik naar toe wil is het volgende: " Het gaat vaak niet vanzelf over." Wij hebben een hele hoop geleerd, vooral dat ontspannen en geen pijn hebben, heel erg belangrijk zijn voor lekkere sex. Schroom niet om bijvoorbeeld een keertje langs bekkenbodemfysio te gaan. Zij kunnen je heel goed leren hoe je hier mee om kunt gaan. Je hoeft niet gelijk naar de sexuoloog hoor.

Ik heb zelf ook een groepsbehandling gehad, waar ook een vrouwtje in zat die ook klachten had door haar bevalling.

Bij ons is het, mede door een keizersnede en onze ervaring bij de sexuoloog, beter als tevoren. Nu moet ik eerlijk zijn, dat komt ook doordat ik geen pil meer slik. Ik was een week begonnen met de pil en het voelde alsof er een hele zware deken over me heen lag. Ben gelijk weer gestopt en mijn man vind het helemaal geweldig.  Ben hem twee weken geleden zelfs zelf besprongen, dat was echt jaren geleden, hahaha.

Het is dus geen kleinigheid en neem je tijd. Probeer samen te ontspannen en plezier te hebben, op wat voor manier dan ook.

Lieve meiden, heel erg veel succes en op termijn weer plezier onder het dekbed!!!
Groetjes,
Evelien (sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden)

ik had ook een flinke knip. Tijdens de sex heb ik aan de kant van het litteken geen pijn, maar juist aan de andere kant. Vind dit ook een beetje vreemd.
Het kan 6 maanden duren totdat het litteken en de zenuwen weer aanelkaar gegroeid zijn.
Ik had er een heel dood gevoel, alsof er nog verdoving inzat.
Ik ben littekencreme van biodermal gaan smeren en dit werkt heel goed!!

Hoi...

Ook hier belabbert alleen niet door mij !!!!
Robert is sinds Dawin er is steeds dood moe , nou werkt hij ook vaak tot half 10 sávond dus jah kan me voorstellen (rij-instructeur).
Maar voor mij is het minder leuk, ik weet dat het echt niet aan mij ligt, hij vind me nog net zo mooi ook met buikje en wat meer zijn gaan hangende bortsten, en laat dit ook merken.
Maar ik heb juist wel heel veel zin, ik wilde een week na de bevalling al erg snel dus dat kon ik natuurlijk vergeten , maar wij hadden na 3 weken weer sex en ik genoot er echt van, nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik minder snel klaarkom dan eerst, maar hoe dat nou weer komt!!!!
Wij doen het dan ook maar 1 keer in de week , mag van mij wel vaker maar jah zit even niks anders op.
Hoop dat jullie sex leventje ook weer goed op de rails komt, is wel zo fijn.
Vind het wel heel goed dat jullie er goed over praten met jullie partner, gelukkig b\hebben wij daar hier ook geen problemen mee!

Liefs bianca

Terug
Bovenaan