Daar istie weer!!! Seks????

Het is niet dat we geen zin meer hebben, maar sinds Roos al twee weken niet meer doorslaapt, zijn we veels te moe. We zijn wel heel knuffelig, zijn we altijd geweest, en dat maakt ook veel goed.

Groetjes,

Helga

Het is niet dat we geen zin meer hebben, maar sinds Roos al twee weken niet meer doorslaapt, zijn we veels te moe. We zijn wel heel knuffelig, zijn we altijd geweest, en dat maakt ook veel goed.

Groetjes,

Helga

hahaha heel herkenbaar allemaal.
Nadat ik bevallen ben (18 sept) hebben wij de echte daad nog maar 2x gedaan.
Het doet bij mij ook nog gewoon zeer. En het gekke is, niet op de plek van de knip maar aan de andere kant. En ik ben te gespannen. Het lijkt of ik alleen maar strakker ben dan ervoor haha.
Wel hebben we regelmatig sex dooor  knuffelen en strelen.

Hoi,

Nou hier is het ook niet echt meer aan de orde (best jammer hoor).
Toen ik zwanger was leek het wel of ik ineens verslaafd was aan sex (man helemaal blij natuurlijk) moest gewoon elke dag. Maar na de bevalling hebben we het maar 2 keer gedaan. We zijn gewoon te moe. Als een vanons zin heeft dan ligt de ander meestal al te snurken (hihi). Ach het zal vast wel weer goed komen.

Groetjes Nancy

Hoi, ben benieuwd of wij de enige zijn maar sinds ik zwanger was tot een maand of twee na de geboorte van Linde hebben wij helemaal geen sex gehad.
Vooral mijn man vond het doodeng, ik ook wel hoor.
Na mijn twee miskramen was dit ook niet zo'n ontspannen zwangerschap en wilden we geen risico's nemen.Ik weet dat het gewoon kan maar toch.
Nu vinden we het   wel weer erg prettig en is de behoefte er ook absoluut maar aangezien we geen derde willen ook wel weer spannend.
Dus nu wachten we even op mijn menstruatie zodat er een spiraaltje geplaatst kan worden.Ik werd namelijk vorige maand maar niet ongesteld, was een beetje te spannend heb zelfs een test gedaan, gelukkig was die negatief.
Nou hebben wij geen heftig sexleven maar ik vind het wel fijn dat als we zin hebben het gewoon weer kan.
Fijn dat we hierover gewoon kunnen kletsen.
groetjes Danielle.

Sex?? huh?? wat is dat??  
Mijn man vindt het best erg maar met 2 kleintjes waarvan er 1 turbo is en 1 niet doorslaapt lig ik een half uur na de oudste uitgeleld in bed!!! We hebben het welgeteld 1 keer gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook echt geen behoefte aan heb, dat zal wel komen omdat ik zo moe ben... ach, het komt vanzelf wel weer, we hebben ons hele leven nog samen  

Ronduit belabberd! en dat ligt geheel aan mij. Ik heb bijna nooit zin maar als ik wel zin heb is het gelijk heerlijk. Mijn man is echt super maar ondertussen wil hij toch wel wat vaker. Lukas is al bijna 6 maanden en lichamelijk is het ook wel oke maar ik heb het probleem dat ik nog steeds vrij veel urine verlies, loop daar ook voor bij de fysio en het lijkt wel of ik sinds Lukas zijn geboorte ongesteld ben! Continu met maandverband inlopen is ook niet echt leuk.

Waardeloos...
Ik heb het idee dat mijn lichaam nog steeds van onze zoon is.... Ik heb helemaal geen zin in sex. Mijn man vindt dat vreselijk en "vraagt" er vaak om. Als we dan sex hebben vind ik het heerlijk, maar ik ben absoluut niet de initiatiefneemster. Ook door de borstvoeding heb ik ineens het idee dat mijn borsten voor mijn zoon zijn en voelt het ook echt niet fijn als mijn man eraan zit...
Ook de vermoeidheid speelt een rol. Ik ben heel blij als we de dag weer heel goed zijn doorgekomen en vaak wil ik op tijd gaan slapen, omdat ik echt moe ben. Dan denk ik gewoon niet (meer) aan sex..
Ga er maar vanuit dat het vanzelf weer goed komt, al ben ik wel van mening dat het goed is om het toch regelmatiger te doen, ook goed voor je relatie en nogmaals, áls we het doen geniet ik er wel van.....

Terug
Bovenaan