Dag invulling

rond 7 uur een papfles en daarna gelijk terug naar bed. Soms slaapt hij maar een half uurtje, soms tot tien uur, is geen pijl op te trekken.

Als hij voor de tweede keer wakker wordt even boven rommelen, beetje tv kijken op bed, was in de wasmachine, aankleden etc.

tussen 9 en 10 uur een koekje met wat sap en daarna naar buiten voor boodschappen of een afspraak.

om 12.00 uur een boterham en daarna slapen, gemiddeld anderhalf uur.

Tussen 14.00 en 15.00 uur wat fruit en nog wat drinken en daarna weer naar buiten. Wandelen, of de speeltuin.

Tussendoor lekker met hem kleien, tekenen, blokken bouwen en mezelf afvragen waarom de dag zo lang duurt! (ik merk wel dat ik niet geschikt ben om een hele dag met kinderen op te schieten, petje af voor mensen die het wel kunnen)

Tussen vijf en zes beginnen met koken.

Lukas mag van mij naar de teletubbies kijken en in de ochtend (boven) naar zappelin.

S'middags gaat de tv aan voor sesamstraat.

Annemeke

Wat een ontzettende luxe zeg, die kindjes die nog meerdere keren per dag gaan slapen. Hier niet hoor en al ruim voor Siebe zijn 1ste verjaardag al niet meer!!!! Overigens ging het er toen Merijn nog alleen was, hier ook een stuk relaxter aan toe. Dat is dus het grote verschil tussen 1 en 2 (of meerdere kindjes), althans bij mij dus.....

Rond 7 uur wakker (Merijn rond 19.30 uur), tv kijken in mijn bed, afhankelijk of Merijn naar school moet gaan we rond 8.30 uur uit bed (anders 7.45 uur). Rond 9 uur eten (anders 8.15 uur). Rond 12 uur boterham, om 12.30 uur naar bed, 14.00 wakker, 17.30 uur eten, 18.30 sapje en snoepje en naar boven, douchen of in bad en 19 uur slapen (Merijn, 4 jaar, om 19.45 uur)

En dan is het mama-tijd.........heerlijk.........!!!

Fonske

Ik heb niet echt een dag invulling maar zo is het ongeveer bij ons
7.00 uur wakker en even bij mama in bed
7.30 uur naar beneden en dan krijgt hij zijn papfles
8.30 uur een broodje
12.00 uur weer een broodje eten
12.30/13.00 uur naar bed met een flesje warme melk
16.00 uur wakker
18.00 uur eten
20.00 uur naar bed
Tussen door krijgt hij een koekje of iets anders en drinken.
Liefs Esther

tim word om 10 uur of 10.30 waker
dat krijgt hij een pap fles in mijn bed
dan gaan we aan kleeden enzo
rond 11 uur eet hij een apel en versgeperst sinasappelsap
dan gaan we naar buiten   wandellen een uur of meer met de hond tenzij het regend
hij loopt een groot stuk zelf  , neem ook sap mee
om 13.00 uur speeld hij meestal met zijn keukentje het gaan meer om de deurtjes die er in zitten 100 open en dicht doen er iets uit halen en er weer in doen
14.00 eet hij brood met melk of sap dan slaapt hij tot 17.30 dus meer dan 3 uur
dan ga ik naar de pfafs kijken hihi  
als hij waker word ff spelen  
om 18.00 uur avond eten

en als  we hebben gegeten gaan we bootschappen doen
dan  gaan we nog ff spellen dan geefen we zamen de geitjes de fles  
en om 20.30 gaat hij in  bad  dan tandjes poetsen boekje leezen   knufelen en naar bed
beetje raare tijden maar het gaat al zo sins hij 6 maanden is hij ging anders niet slapen en ik vind het wel best zo heb wel tijd voor me zelf ga pas om 2 uur naar bed  
en in de midag ook nog 3 uur      

gr stephanie mv timothy

Hiya!

Soms heb ik dat ook hoor, dat het zo'n lange dag lijkt en dan valt er niks meer te verzinnen om te doen.

7:00 Max is wakker, en blijft dat ook! haha
Hij krijgt dan een beker melk en een handvol cheerios (volkoren ringetjes)
Dan gaat ie meestal spongebob kijken en drink ik koffie
9:00 Bordje havermout
Daarna gaan we meestal buiten spelen (ja ook als het regent, meneer valt niet binnen te houden)
dan weer een beker melk
12:00 tot 14:00 (ongeveer) dutje
Dan eten lunch en een beker sap (meestal moet het eten mee naar buiten en doen we lunch in de tuin)
Om ongeveer 17:00 is avondeten en om 19:00 naar bed
Gelukkig is Max echt een kereltje wat lekker zelf kan spelen, maar hij vind boekje lezen samen met mij ook erg leuk. Als het echt baggerweer is dan bouwen we een kasteel van kussens binnen, of we gaan gewoon midden op de dag in bad.
Soms gaan we naar de dierenwinkel (ik noem het "ghetto zoo", haha lekker goedkoop beestjes kijken)

Ajuus, ilja

Wat een verschillen allemaal zeg!
Bij ons ziet de dag er ongeveer zo uit.

08.00 Delano wakker maken,pap eten en op de fiets grote broer naar school brengen.
09.30 klein koekje tijdens het kijken van de teletubbies.
11.45 grote broer uit school halen.
12.15 broodje eten met beker melk
12.45 naar bed
16.00 Delano wordt wakker gemaakt(meestal)en krijgt fruit.
17.00-17.30 warme maaltijd met beker melk.
18.00-18.30 bedderen
19.00 bedtijd!

Wandelen doen we iedere dag wel maar nooit op een vast tijdstip.
Ook is er vaak visite of zijn we op visite,dit doen we meestal 's ochtends,huis aan de kant en hup,even koffieleuten...

Groetjes Tanja.

Bedderen is natuurlijk badderen.
Ik was vergeten te melden dat in het weekend alles opschuift,hij is dan meestal tegen half tien wakker,dan slaapt hij 's middags wat korter en gaat hij gewoon om 19.00 naar bed.
Groetjes Tanja.

Ik moet toegeven, de dagen vliegen voorbij, maar dat komt denk ik ook omdat Elize nog zo klein is en je dus (bijna) altijd bezig ben..

Hjerre en Elize maken elkaar de laatste tijd ook om 7 uur wakker....( jammer voorheen was het kwart over 8)
Hjerre speelt dan nog wat in zijn bedje en Elize haal ik eruit, kleed ik aan en zij krijgt eerst een flesje en gaat daarna even spelen in de box.
Rond kwart voor 8 haal ik Hjerre eruit, aankleden
Om 8 uur gaan we samen ontbijten.
Daarna gaan we lekker spelen of zappelin kijken o.i.d
Rond half 9 gaat Elize weer naar bed.
Vaak komt mijn moeder dan effe langs voor een bakkie

Om een uurtje of 10 krijgt Hjerre wat drinken en een koekje ( hij mag zoveel drinken als hij wilt)
Tot half 12 / 12 uur duurt de dag ook voor mij lang....ik kan niet weg, want Elize slaapt nog. Wanneer het mooi weer is, gaan we in de tuin spelen, anders ga ik schoonmaken of boekjes met hem lezen enz enz

Om 12 uur krijgt Hjerre zijn boterham en gaat kwart over 12 naar bed. Dan komt Elize er weer uit en zij gaat om 2 uur weer terug,
Hjerre wordt meestal rond half 3 wakker ( en weer niet naar buiten, nu is Elizes regelmaat op het moment een ramp!!)
Lekker fruit eten, dansen, of de karaoke dvd aanzetten., lekker spelen
Om een uurtje of vier komt papa vaak thuis en kan Hjerre met mama of papa naar buiten.
Om zes uur gaan we eten en om half zeven lekker wassen/ douchen/ bad en dan naar bed.

Wat hoop ik at Elizes ritme snel wat verandert of dat ze ' s ochtends langer wakker blijft. dan kunnen we tenminste weer met zijn drieen naar buiten..

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan