Al vrij snel heb ik aangestuurd op een vast/ regelmatig ritme.
Rebecca heeft dit snel en goed opgepakt.
In de eerste maanden was ze rond 7:00 wakker en gingen we ook uit bed.
Maar sinds enkele maanden is dit opgeschoven naar 8:00
De dag verloopt ongeveer als volgt:
8:00 opstaan. Soms kletst/ speelt ze nog in bed met knuffels, soms leest ze een boekje bij mij in bed (heb ik even tijd om wakker te worden). Pas als ze papa of mama roept is het echt tijd om haar eruit te halen.
Na aankleden/ wassen krijgt ze een bord pap met beker drinken.
Daarna mag ze maximaal een half uur tv kijken.
Anderhalf uur na de pap eet ze fruit en drinkt wat
Rond 11:30 a 12:00 eet ze een broodje en gaat ze daarna naar bed
Het is altijd weer een verrassing wanneer ze wakker wordt. Soms slaapt ze 1 ½ uur, soms 2 ½ uur of zelfs 3 uur.
Na het slapen drinkt ze weer wat en eet er iets bij.
Tussen 16:30 en 17:30 eet ze warme hap en yoghurt.
Na het eten mag ze soms nog 15 minuten tv kijken.
Rond 18:30 a 19:00 ligt ze weer op bed en slaapt 12 a 13 uur achter elkaar door.
Afhankelijk van hoeveel energie ik heb doen we tussendoor:
boodschappen/ wandeling buiten/ eendjes voeren/ naar Dierenkampje/ op visite/ samen spelen of knutselen/ buiten spelen.
Doordat ik een hele lage bloeddruk heb, ben ik eigenlijk altijd moe en voel me heel lusteloos. Ik ontzie het vaak om met haar op stap te gaan. Mijn man daarentegen barst van de energie. Als hij thuis komt om 17:00 neemt hij Rebecca vaak even mee naar buiten en dan kook ik. In het weekend gaat hij ook vaak en veel op stap met haar.
Leuk om te lezen hoe anderen het doen en verschillen en overeenkomsten te lezen.
Hoop dat je wat aan al die dagindelingen hebt, om zo jullie dagindeling 'te maken'.
Succes, Marianne
Rebecca heeft dit snel en goed opgepakt.
In de eerste maanden was ze rond 7:00 wakker en gingen we ook uit bed.
Maar sinds enkele maanden is dit opgeschoven naar 8:00
De dag verloopt ongeveer als volgt:
8:00 opstaan. Soms kletst/ speelt ze nog in bed met knuffels, soms leest ze een boekje bij mij in bed (heb ik even tijd om wakker te worden). Pas als ze papa of mama roept is het echt tijd om haar eruit te halen.
Na aankleden/ wassen krijgt ze een bord pap met beker drinken.
Daarna mag ze maximaal een half uur tv kijken.
Anderhalf uur na de pap eet ze fruit en drinkt wat
Rond 11:30 a 12:00 eet ze een broodje en gaat ze daarna naar bed
Het is altijd weer een verrassing wanneer ze wakker wordt. Soms slaapt ze 1 ½ uur, soms 2 ½ uur of zelfs 3 uur.
Na het slapen drinkt ze weer wat en eet er iets bij.
Tussen 16:30 en 17:30 eet ze warme hap en yoghurt.
Na het eten mag ze soms nog 15 minuten tv kijken.
Rond 18:30 a 19:00 ligt ze weer op bed en slaapt 12 a 13 uur achter elkaar door.
Afhankelijk van hoeveel energie ik heb doen we tussendoor:
boodschappen/ wandeling buiten/ eendjes voeren/ naar Dierenkampje/ op visite/ samen spelen of knutselen/ buiten spelen.
Doordat ik een hele lage bloeddruk heb, ben ik eigenlijk altijd moe en voel me heel lusteloos. Ik ontzie het vaak om met haar op stap te gaan. Mijn man daarentegen barst van de energie. Als hij thuis komt om 17:00 neemt hij Rebecca vaak even mee naar buiten en dan kook ik. In het weekend gaat hij ook vaak en veel op stap met haar.
Leuk om te lezen hoe anderen het doen en verschillen en overeenkomsten te lezen.
Hoop dat je wat aan al die dagindelingen hebt, om zo jullie dagindeling 'te maken'.
Succes, Marianne