Lieve Barbara...Vreselijk, wat oneerlijk....En wat een ontzettend herkenbaar verhaal...Ik ben ook bevallen van mijn lieve zoontje na 40wkn, 2 dgn...ook ingeleid omdat ik hem niet meer voelde en hij overleden bleek te zijn...Ongeloof, verdriet en woede...Morgen precies een jaar geleden. Ik begrijp ook jouw gevoel liefst zo snel mogelijk weer zwanger te willen zijn...Het voelt dubbel, maar het geeft je wel weer een nieuwe toekomstverwachting. Ik ben nu weer zwanger (22 wkn) van een tweeling (!!!)...Met twee meisjes trappelend in mijn buik mis ik mijn zoontje nog elke dag. Zij zullen hem ook nooit vervangen, want ons zoontje is en blijft ons eerste kindje...maar k ben wel heel gelukkig met die twee, de ongerustheid is groot, maar kan toch ook wel genieten...Ik zou zeggen:Voel je niet schuldig om het feit dat je weer zwanger wilt worden, je zult Justin nooit vergeten en als je er in gelooft dat hij toch voor altijd bij jullie is, kun je er misschien ook in geloven dat hij er voor zorgt dat bij een nieuwe zwangerschap alles goed komt...dat is teminste wat ik probeer te geloven....Meisje, heel veel sterkte de komende periode, het gemis en verdriet zal groot zijn en probeer er idd veel over te praten, dat kan helpen... het verdriet blijft, het wordt alleen wat draagbaarder...
Kus Brig