Dagjes speeltuin de Zomerweide (veeeeel foto's)

Wat ontzettend jammer dat ik niet in de buurt woon! Het ziet er zo gezellig uit en wat ook een geweldige speeltuin/-weide; heerlijk ruim en erg leuke speledingen. Ook fantastisch dat water!
De eerste zonneblosjes zijn weer op de kindersnoetjes neergestreken. Wat is de lente toch heerlijk!!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi hoi,

Ook wij hebben onszelf uitstekend vermaakt. Dean heeft gisteren niet meer geslapen en werd vanmorgen om 8.30 uur wakker. En gelukkig waren we op tijd weg, hahaha.

Mooie foto's Esmé!

Groetjes,
Nelly & Dean

Tja, zulke gave foto's kan je alleen maken als het ook zo gaaf was. En dat was het zeker. We hebben genoten!! Gaan we zeker vaker naar toe gaan.

Esmé, ook ik hou me natuurlijk warm aanbevolen voor de foto's met Renée. Misschien kunnen ze erbij op de cd die nog bij jullie ligt voor het filmpje.

Mochten anderen nog leuke foto's hebben, evelienenrenee@gmail.com!!!

Veel liefs,
Evelien en Renée

Wat hebben jullie het gezellig gehad zeg!!! Echt een superleuke reportage van genietende kindjes en genietende mama's............ en wat een weer, éindelijk weer naar buiten, hoera!!!!

En zo te zien is het tweede forumkoppel er ook al: na Lyanne en Fabio zien we hier ook duidelijk 'love in the air' hahaha

Groetjes
Susan

Wauw wat een gave foto's! Hier wil ik ook graag een keer naartoe komen hoor! Het ziet er echt waanzinnig uit!

*        Is Jente echt van die hoge glijbaan afgeweest??
*        Wat een lief bekkie heeft Dean toch!
*        En dan die vrolijke staartjes van Sophie!
*        Kitty, je ziet er niet alleen jonger uit, zo te zien voel je je ook járen jonger? haha
*        Wat een mooi stel, Kay en Tess!! Jullie hebben beide een hele goede smaak hoor!
*        Volgens mij heeft Sep ook een aardige groeispurt doorgemaakt??
*        Esmé, je hebt er weer een mooie reportage van gemaakt!

Groetjes van Cissy

@ Cissy,.. Wij zijn allemaal van die glijbaan afgeweest whahahhahaa!!!!

En Ja,.. Jente als eerste én alleen, maar ja,.. wat kan die jongen niet alleen hhahaha... Later is Kay ook alleen gegaan.. maar hij blijft nog niet zo mooi rechtop zitten als Jente en helpen hem nog een beetje. Jente loopt zelf omhoog en gaat zelf zitten etc.. Echt ongelooflijk.

Ja die speeltuin is erg leuk!
En 10 min lopen vanaf mijn huis.. Heerlijk!
Maar het moet dan wel lekker weer zijn..

Terug
Bovenaan