Dagjes speeltuin de Zomerweide (veeeeel foto's)

Dean (en zijn mama) is niet van de glijbaan gegaan. Hij is er niet zo van gecharmeerd. Hij kijkt liever toe, hahaha.

Maarre, echt een super speeltuin hoor!

Groetjes,
Nelly.

Heerlijk zoals jullie hebben genoten!! En wat een geweldig weer he! Ik word helemaal blij van al die foto's met zonnebrillen, t-shirts en open schoenen!
Helaas moest ik werken, maar ik geloof dat  we komend weekend ook nog kunnen genieten!

Liefs, Marcia mv Puck

Hallo,

Een heerlijke ochtend was het, met natuurlijk weer geweldige foto's!

Cissy (en Esmé), ik ben ook best een beetje trots op mijn kleine mannetje die overal op klimt en gelukkig nog nooit erg is gevallen.
Vind het soms wel wat eng hoor maar ach, ik kan hem toch niet tegen houden!
Ik zeg wel regelmatig tegen hem: vast houden, kijken naar je voeten, zitten etc. en meestal luistert hij daar toch wel naar!

Al vind ik het ook heerlijk op naar Dean (en de rest)  te kijken, die zich heerlijk kan vermaken in het zand en met de auto's! Jente blijft niet op één plek maar wil het liefst direct alles bekijken en uit proberen.

Meiden, dit doen we zeker nog eens over!

Groetjes Fennie en Jente

Dat ziet er gezellig uit zeg, een leuk verslag van een duidelijk erg leuke dag.
Wat is het toch leuk om te zien hoe groot onze kleintjes alweer zijn en hoe leuk ze samen kunnen spelen.
En die kus....zoooo schattig!!!
Ik vind dat Kay enorm aan het veranderen is, leuk, enne het blijft een lekker mannetje natuurlijk.

groetjes Daniëlle.

Oh wat een heerlijke foto's zeg! De kinderen hebben echt plezier het straalt van hun gezichtjes af!! De mama's genieten ook lekker. Jammer dat wij er niet bij konden zijn maar ach komt wel een volgende keer toch??
Liefs Esther

Hoi hoi,

Esmé je hebt weer schitterende foto's gemaakt!!Het was een erg fijne dag en we zijn zeker in voor een herhaling.
We hebben ook nog een paar foto's.

Liefs Kitty en Tess

Hee tante Bianca...mooie deken,ik pik hem gelijk maar in!!

Jente op weg naar z'n avontuur op de gróóóóóte glijbaan!!(Mama Fennie houdt hem wel in de smiezen hoor)

Kay: Ik zal eens effe gaan rondkijken,wat zal ik eens gaan doen???

Hoi Sep,lus je soms een stukkie koek??

Dean: Ja ik wil wel effe op die kip!!

Hmmm,misschien kan ik wel alleen omhoog klimmen...

Bedankt mam,dat je me even helpt!!

Schommelen is altijd leuk!

Wat een ontzettend  lekker bekkie....

En nog zo'n heerlijk bekkie!!

En wat dacht je van dit koppie....héérlijk!!(ja mama van Dean,jij ook)

Mijn kleine kippekontje....

Helemaal onder het zand!!

Samen schéppen en dan 10x..hahaha..

Knorrrr,knorrrr!!

Sophie: Hey Tess,eerst vraag je 10x of ik wil scheppen met je...en nu loop je weg!

Terug
Bovenaan