Dames, hoe gaat het met afvallen?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

een aantal maanden geleden had ik dit ook al gevraagd maar ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik kwam eergisteren tot de ontdekking dat ik nog vier kilo zwaarder ben dan ik voor deze zwangerschap was en elf kilo zwaarder dan ik voor mijn eerste zwangerschap was. Op zich heb ik al aardig mijn oude figuur terug, alleen hangen de kilo's nog aan mijn buik en binnenkant van mijn bovenbenen en zijn mijn borsten nog anders, maar dat komt nog door de volledige borstvoeding. Al met al vind ik dat ik niet ontevreden mag zijn ik zou alleen graag weer al mijn oude kleding aan willen kunnen.

Groetjes van marloes

hoi
mijn figuur begint zich weer wat te herstellen maar ben er nog niet.er moet nog wel 10 kilo af,maar dit is een hele strijd met al dat lekkers in de winkel.haha.het sonjabakker boek ligt op tafel,daar ben ik mee begonnen.ja bij mij liggen ook nog allemaal leuke kleren in de kast die ik aan wil,dus ik ga ervoor.maar het is wel moeilijk.echt tijd om te sporten heb ik ook niet,dus het gaat niet zo snel.
succes
gr petra

GOED!!!!!!!
Sinds een week of 6 zit ik weer op mijn oude gewicht (56 kilo) en sinds 1,5 week is er zelfs nog een kilootje af..
Bij mijn eerste was ik de kilos nog sneller kwijt! Ik ben ook wel een van de gelukkige die er niks voor hoeft te doen..
Maar ik ben blij dat ik weer heerlijk slank ben hihi..
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (bijna 3) en Jesse (van 12 juli 2007)

ik ben ook nog niet op mijn oude gewicht. ik woog altijd 57kg en nu 63kg. ik mag niet klagen hoor maar mijn oude broeken passen gewoon nog niet. ik zit nu in maar 36 en soms 38 en ik had 34/36. maar ook ik kan niet van al dat lekkers afblijven. tijdens de zwangerschap snoepte ik erg weinig en nu weer als vanouds (veel dus). verder is mijn buik niet wat het geweest was maar daar zijn we mee bezig. en verder zitten de kilo's gewoon in mijn boven benen en billen. ach we zullen zien of het weer weg gaat he.

groetjes

durf het bijna niet te zeggen maar ik zit zo'n 10 kilo onder mijn gewicht voordat ik zwanger werd. dus 15 zwangerschapskilo's en 10 extra kilo's ben ik al kwijt.
moet zeggen dat het door het koemelk-eiwit-sojavrije dieet komt dat ik volg sinds puck 6 weken oud is. geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen...

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Dit zegt genoeg denk ik toch??

X Saskia
mv Rik 04-07-07 (incl. 10 kilo gewicht extra pppffff)

hallo, debby 1975,

wat is het koe-melk, en nog wat ( sorry even vergeten) dieet??

Het gaat eigenlijk wel goed. Ik zit nog 3 kg boven mijn gewicht voor m'n zwangerschap, maar ik kan al wel weer mijn eigen kleren aan (maat 38). Mijn buik is nog wat slapjes en op m'n heupen zit nog meer vet, maar voor de rest lijkt het weer aardig op mijn eigen zelf. Als ik straks weer aan het werk ga, zullen de laatste kilo's er wel af gaan, 'k maak me er ook niet zo druk om.

Noa (m.v. Quintijn 27/7/07)

Terug
Bovenaan