Dames, hoe gaat het met afvallen?

Breek me de bek niet open! Ben bezig in boek 2 van Sonja en nog steeds 15 kilo te gaan. BALEN!!!!

x ing

hoe het gaat met afvallen? nou niet

Aangezien Levi nog volledige bv krijgt kan ik niet super aan de lijn gaan en het is bij mij altijd alles of niets. Ik ben wel wat aan het sporten maar heb nog zo ontzettend veel last van mijn bekken dat dat ook niet super gaat.
Een leidster op de creche is nu in 5 maanden 40 kg afgevallen met prodimed dus zodra Levi van de borst af is ga ik aan de prodimed!!!! want er moet nog 15 kg af!!

groetjes chimene

Helaas...ook bij mij zitten er nog wat verdwaalde kilo's aan.
Ik heb ook echt wel het voornemen om de laatste 3 eraf te krijgen om weer op m'n oude gewicht te komen. Maar daarna moet er eigenlijk nog wel 5 af vind ik.
Het zit allemaal op m'n buik, billen en bovenbenen

Ik ben weer begonnen met Aquarobic, lekker intensief springen enzo, maar helaas kan ik niet elke week. Dan heb ik nog een hele mooie fitnessbal liggen. Maar ik kom er gewoon niet dagelijks aan toe om de oefeningen te doen.  

Dus ik denk dat ik in januari toch echt ff streng moet zijn voor mezelf en BEWEGEN en (nog) gezonder eten...
Want ik vind het vreselijk om m'n buik zo te zien...bluh!

Succes allemaal!!

Sannemams

Haha... Erg leuk al  die  (gefrustreerde)  reacties!
Ik ben denk ik een van de weinige die niet weet wat ze weegt. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Heb dan ook geen weegschaal en maak me er ook niet druk om.
Weet alleen dat ik 108 kilo woog aan het einde van de zwangerschap. Dit is gewogen in het ziekenhuis vanwege de keizersnede. Bij de vk hebben ze me nooit gewogen.
Nu pas ik al mijn oude broeken en moet eigenlijk een maatje kleiner omdat ze flubberen. Kan dus zeggen dat een kind krijgen voor mij redelijk wat voordelen heeft

Groetjes,

Frieda

Hoi Inge,

moet je maar eens kijken op www.prodimed.nl Ik had er nog nooit van gehoord maar op de creche van de kids zijn heel veel leidsters daar mee bezig (ja als een schaapje over de dam is zeg maar). Maar ik moet zeggen dat ik echt schrok van hoeveel sommigen waren afgevallen echt extreem. Dus dat wil ik ook!!!!
Nou nog even een maand of 2 wachten en dan eens kijken of Levi de nutramigen lust (vast niet denk ik)

groetjes chimene

Ha Dames,

Wat zit er toch een verschil in. Ik ben vanaf de eerste week al terug op gewicht en nu 2 kilo er onder. Ik was ook maar 9 kilo aangekomen.
Ik heb zittend werk (toen 5 dagen, nu nog 2,5 dag) en nu sjouw ik natuurlijk elke dag lekker achter de kinderwagen. Daarnaast vergeet ik nogal eens waarom ik naar boven was gelopen en moet dus vervolgens nog een keer....Dat zal ook wel meehelpen.
Succes met de kilo's.
Groetjes Kaly

Hoi allemaal,

Ook hier geen klagen..Lieve is nu 19 weken.
Ik ben qua gewicht eigenlijk alles wel weer kwijt, en pas alle kleren ook alweer een week of wat, dus zeg maar 3 mnd na de bevalling alwel weer.
Ik vind het alleen jammer dat mijn vel groter is dan ik..haha
Mijn lijf past niet meer zo, en dan mn buik en bovenbenen.
Op zich valt het niet echt heel erg op, maar als ik in de spiegel kijk....mmmm..
Iedereen vind dat ik me niet druk moet maken, maar toch. Ben sinds een maand of twee aan het sporten, en ga soms drie keer per week, en soms een week niet..
Sportte al geen 10 jaar meer ofzo, dus dat is wel goed van mezelf..haha
Hoop er mijn huid wat strakker door te krijgen en wat conditie op te bouwen.

Hebben jullie dat nou ook, dat de mensen in de sportschool zo raar kijken als je zegt dat je eigenlijk te weinig tijd hebt om te komen???
Wij hebben nu drie kids, en mijn vriend werkt vaak lang door ivm eigen bedrijf, dus als hij er niet is word het moeilijk.
Ze doen daar dan net alsof je zo even een oppas tevoorschijn tovert!
Maar ik wil lekker zelf mijn kids naar bed doen, en niet voor elk dingetje  oppas in huis halen.
Of ze zeggen;'' je moet ook tijd voor jezelf nemen hoor''
Vreselijk als mensen dat zeggen, alsof je meteen zo'n huismus bent als je kids hebt. Ik ben overdag al druk genoeg met alle ''buitenhuis'' dingen.
Zijn ook altijd mensen die geen kids hebben zelf!!
Weten niet waar ze het over hebben..

Groetjes Rina

Terug
Bovenaan