Dames, hoe gaat het met afvallen?

Op zich mag ik niet klagen, mijn zwangerschapskilo's was ik de eerste week al kwijt, maar ik zou zo graag nog wat meer kwijt willen en dat lukt maar niet ondanks het opletten enz enz.
Af en toe zou ik willen dat er een wondertje zou gebeuren en ik gewoon slank wakker werd de volgende dag.

Liefs Saskia

Heel verdrietig!

Tijdens de zwangerschap ben ik meer dan dertig kilo aangekomen,maar een week na de bevalling niets afgevallen.Was bij mijn andere twee zwangerschappen ook,maar toen kwam ik gemiddeld 14 kilo aan.
We zijn nu een half jaar verder en ik ben 10 kilo kwijt,maar dat valt nog niet mee.Ik geef volledige bv en ga dus niet lijnen.Ik let heel veel op wat ik eet ,maar dat heeft niet veel nut(deed ik tijdens de zwangerschap nl ook).
Veel bewegen gaat ook niet lukken.Ik ben nog herstellende van mijn bekkeninstabiliteit.Wel ben ik helemaal uit mijn rolstoel en loop nu dan ook zoveel mogelijk overal naartoe.Fietsen lukt nog niet echt goed en je moet toch wat als je geen auto bij huis hebt.

Ik hoop alleen dat ik volgend jaar rond deze tijd een kilo of 20 kwijt ben.
Als ik dan ook weer helemaal fit ben kan mijn leven niet stuk (bij wijze van spreken dan)

Groetjes Jessica

Ps :mijn buik is alwel weer bijna plat,alleen.......jammer dat mijn bovenbenen bijna net zo breed zijn als mijn taille.

Hoi,

ik ben tijdens de zwangerschap 30 kilo aangekomen. Woog 63 kilo voor de zwangerschap en weeg nu 65 kilo.
De kilootjes zijn er dus bijna af!

Heb er eigenlijk neit zo heel veel voor hoeven te doen. Na de bevalling was ik gelijk al 10 kilo kwijt. 6 weken na de bevalling ben ik weer begonnen met voetbal en de kilo's vlogen eraf!

Groetjes Melanie

Hoi Melanie,

Ik zag je reactie staan en dacht das toevallig. Mijn schoonzusje heet ook zo (ook achternaam hetzelfde) Moest het even kwijt hahaha

groetjes Mariska

Hoi dames,

wat een verschillen zeg. Ik weet zelf ook niet hoeveel ik aan ben gekomen tijdens mijn zwangerschap omdat mijn man de weegschaal in de kliko heeft gegooid omdat hij vond dat ik moest genieten en niet zeuren over kilo's. De schat!!!!

tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik 21 kilo aangekomen en tijdens de tweede 23 kilo. ik heb een vermoeden dat dit nu nog meer was omdat ik echt gigantisch was. Het is in elk geval wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die nog niet op het oude gewicht terug is. Maar ja, alles in de winkels is ook zo lekker deze maanden. En dan heb ik nog een man die regelmatig wat lekkers voor me meeneemt. Van de week nog een moorkop, die kan ik niet weerstaan.

Groetjes van marloes

Hoi Marloes,
Leuheuk topic. Ik was tijdens mijn zwangerschap 30 kilo aangekomen. Veerle is 28 mei geboren en ik heb nu nog 4 kilo te gaan. Moet wel toegeven dat ik de laatste kilo's het zwaarst vindt.
Groetjes,
Floor

quote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 15:23:08'));

hallo, debby 1975,

wat is het koe-melk, en nog wat ( sorry even vergeten) dieet??

hoi twin stars,
omdat puck koemelk allergie heeft (en ikzelf bv geef)  mag ik geen produkten waar koemelk-eiwit-of soja in verwerkt is.  anders krijgt ze direct weer last van huiduitslag, darmkrampen en diarree...
het zit eigenlijk in alle lekkere dingen...dus zo slecht is het niet eens voor me ;)

Hoi!

Tijdens de zwangerschap ben ik 15 kilo aangekomen. In de kraamtijd ook nog een kilo of 3. Uiteindelijk was ik 4 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Ben sinds 1,5 week weer aan de dieten (Sonja Bakker) en ben 4 kilo kwijt. Ga nog wel even door, wil namelijk wel het gewicht hebben van voor mijn eerste zwangerschap. Nog 10 kilo te gaan!
Succes allemaal met de kilo's
gr Yvet

Terug
Bovenaan