Dames uit het oosten

ik heb de kaartjes even aan elkaar geplakt, heb wel een (lees)brilletje nodig

haha goed he! die kaart
wel lastig te lezen
en nu het middelpunt zoeken
haha

Tussen het ene uiterste en het andere (groningen en overijssel) ligt (ongeveer) Beilen.... Ik weet niet of dat een leuke plek is. Schoonoord ligt ook ongeveer "in between"... Het maakt hemelsbreed niet zoveel uit zeg maar...
Groetjes happyM.

sjonge jonge, kep 3 dagen de pc niet aangehad en ik zit gelijk op pagina 3 te lezen!!!!! Wat een kwebbels zijn jullie zeg! Dat wordt nog wat. hahahaha.
Ik vind Zwolle een goede plaats, ben afhankelijk van openbaar vervoer en in Zwolle studeer ik ook, dus op zich komt dat goed uit. Wanneer t niet op een di of do is, kan ik wel.
Liefs Maaike

ik kan alleen op maandag en dinsdag, en het moet niet te ver rijden zijn zit namelijk vast aan schooltijden

Tsjonge, heb één dag niet gelezen en gelijk veel gemist.
Ik ben zelf ook niet zo'n zwemmer, dus wat mij betreft is het picknick idee nog steeds favoriet (alhoewel dat natuurlijk wel erg weergevoelig is).
Wij gaan dit jaar waarschijnlijk niet echt op vakantie, dus wat dat betreft maakt de datum mij nog niet zo heel veel uit.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Ok dus Picknick is favoriet. Hoeven we niet in badpak of bikini. Dan moesten we nog even zoeken naar een plek dat voor zowel slecht weer en zonnig weer geschikt zou zijn. Tja en dan komt bij mij op Speelstad Oranje bij Assen(Smilde) Goed te bereiken met openbaar  vervoer en eventueel goede carpoolplaats voor de bestemming. Ook voor de oudere kinderen zou dit leuk zijn en voor de kleintjes is volgens mij ook daar wel vertier. En als het lekker weer is kunnen we volgens mij in en om Assen / Smilde wel een lekkere plek vinden om te picknicken.

Betere ideeen zijn altijd welkom !

Terug
Bovenaan