Dames uit het oosten

Jammer dat niemand meer een reactie geeft op dit kopje
leek me zo leuk... samen op stap hihi
hopen dat er gauw nog reacties komen zodat deze dag alsnog door kan gaan...
liefs sandra

Inderdaad jammer dat er hier niet zo veel meer op wordt gereageerd. Maar volgens mij moet iemand nu gewoon een knoop doorhakken. Er zijn al veel ideëen geopperd, maar nog geen datum. Wie durft een datum te noemen om te kijken wanneer iedereen kan? Volgens mij (is bij mooi weer) de picknick het meest favoriet.
Maar welke dag/ datum?????

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Als iedereen nu eerst eens opschrijft wanneer ze echt niet kunnen dan blijven er vanzelf data's over. Dan kunnen we dan besluiten welke datum het meest favoriet is. Als de datum erdoor is dan kunnen we kijken waar we naar toe gaan.   Ik kan eigenlijk alle dagen in mei wel. van 1 tot 15 juni ben ik op vakantie. Vanaf die de 16e kan ik ook weer alle dagen.

Jolanda

ik dacht aan woensdag 23 mei of woensdag 30 mei
Volgens mij kunnen er dan wel een redelijk aantal mensjes...

Liefs maaike

Joepie!!!!!!! Ik heb de 4EE pagina alweer geopend!!!!!

hahahaha

Beetje lastig hoor, heb ff gekeken wanneer iedereen nu wel of niet kan en ik kom op het volgende uit:

Tussen 16 mei (ivm Mira) en 30 mei (ivm Jorick)

En dan:

- Sandra liefst door de week
- Sandra 27: liefst op ma, za of zo
- Maaike: niet op di en do
- Kimmar kan alleen op ma en di.

Ik kan op zich alle dagen wel. Wie helpt me puzzelen???

En dan ergens in de buurt van Assen ofzo? Assen is volgens mij wel te doen met ov, of anders in Zwolle?

Als ik het dan zo bekijk is de voorkeur dan op Maandag ?
Tja dan weet ik al wel dat Tanja niet zal kunnen komen ivm met ouder zoontje....
Wat moeilijk eigenlijk best wel.....

Is er eigenlijk veel op tegen om het op een zaterdag te doen ?
Ik opper maar wat.
Mij maakt het niet veel uit... En Zwolle is goed bereikbaar met openbaarvervoer en je kunt bij het water (ook een parkje bij ) heerlijk picknicken.

Jolanda

Terug
Bovenaan