Dames uit het oosten

Dondertman en Drouwenerzand zijn allebei wel erug leuk!!
Misschien kunnen we even een stemming houden waar de meesten het liefst naar toe willen?

Voor Dondertman heb ik trouwens een donateurkaart, mogen 5 personsn gratis naar binnen.

Stand is nu 7 dames:

HappyM
Sandra27
Bibi30
Twanniemam
Kimmar
Nicktess
Mamamiep

Nog meer dames die willen komen?

Oh sorry, 8 dames al!!

HappyM
Sandra27
Bibi30
Twanniemam
Kimmar
Nicktess
Jorick
Mamamiep

Hier nog een ooooooooooooooosteling! Wat gaan we doen dan? En wanneer?

Ok,
ff het volgende:
ik vind alles helemaal geweldig wat jullie hebben uitgezocht, maar ik vraag me af of het wel wat is voor de kleintjes. Ze zijn nog geen jaar, dus kunnen nergens op of in en als ik van mijn eigen situatie uit ga, Twan ziet ook nog niet alles wat er om hem heen gebeurt. En als ik dan hoor van die forum daggers (beetje raar woord) dat ze bijna niets gezien hebben, denk ik dat het een beetje zonde van het geld is om een dierentuin of attraktiepark te bezoeken.
Is een grote picknick waarbij iedereen iets meeneemt niet een beter id? Een soort amerikaans feest, zeg maar. En dan in een groot park ofzo? Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik denk dat de kids het het leukst vinden om lekker op een kleed te liggen en met elkaar( s speelgoed) te spelen.
Dit is mijn mening, als iemand anders andere argumenten heeft, hoor ik ze graag.

Liefs Maaike.
ps, ik kan elke dag, behalve di en do

twannieman
je hebt helemaal gelijk eigenlijk
onze ukkies in een draaimolen haha zie ik nog niet zitten inderdaad
een grote picknick is een goed idee
groetjes sandra

Een picknick op een heeeeeeeel groot kleed is idd een leuk idee!!

Weet iemand een leuke locatie hiervoor???

We zijn inmiddels al met 9 mama's!
HappyM
Sandra27
Bibi30
Twanniemam
Kimmar
Nicktess
Jorick
Lillian
Mamamiep

ik zal er eens heel goed over na gaan denken
over een leuke locatie