Dames uit het oosten

Hoi,

Ik kom ook uit het oosten (Zwolle, is redelijk Oost, toch?).
Het lijkt me gezellig om mee te gaan. Een mooie manier om iedereen te leren  kennen en een picknick lijkt me erg leuk met al die kleintjes. Een goed idee!
Het is voor mij alleen wel even afhankelijk waar het zal zijn. We hebben namelijk geen auto, dus als het goed bereikbaar is met de trein, zal ik ook van de partij zijn (mocht ik op de datum natuurlijk ook kunnen).

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Hoihoi,
Het lijkt me reuze gezellig!
Wel moet ik natuurlijk kunnen,en aangezien óók ik geen vervoer heb,moet het allemaal wel te doen zijn.
Maar in principe ben ik van de partij...
Ik zal ook nog even brainstormen wat een leuke locatie is.
Groetjes Tanja

Okay,. er is in ieder geval genoeg animo voor!!!
Nu nog een locatie vinden! Dus, wie weet er nog een picknickveld vlak bij een station???
Volgens mij ligt Zwolle wel aardig centraal trouwens!

Nog een keer het lijstje:
HappyM
Sandra27
Bibi30
Twanniemam
Kimmar
Nicktess
Jorick
Lillian
MvWieteke
Tanja79
Mamamiep

Ik weet in Zwolle alleen dat de kantine van Windesheim (hogeschool) hele lekkere gerechten heeft...... Verder zou ik het daar niet zo weten. Maar misschien kunnen we ook ergens gaan   zwemmen een ochtend of middag, en daarna ergens gaan eten (picknicken)

Jolanda

hey
leuk idee zwemmen
de smelt in assen is ook heel erg leuk
daar zwem ik zelf geregeld
best groot en subtropisch...........
volgens mij zit daar vlakbij ook ergens een bos voor een eventuele picknick
anders idd richting meppel/zwolle maar daar weet ik zo even niets leuks om te gaan doen.??

In Zwolle ligt redelijk dicht bij het station 'Het Engelse Werk'.
Een gezellig bos aan de IJssel, maar zwemmen in de vijvers daar lijkt me niet zo'n heel goed idee..... Maar picknicken zou daar absoluut wel kunnen.
Maar misschien heeft iemand anders een locatie waar beide kan....
Groetjes,
Geeske mv Wieteke

of naar een eiland met mooi weer
maar dat is misschien voor sommigen weer wat te ver?
t is maar een idee haha
ik brainstorm maar ff hardop

is wel leuk
strand enzo

volgens mij was de bedoeling dat we ergens heen gaan wat voor iedereen niet te ver is. Misschien handig om even te kijken waar iedereen weg komt en dan een centraal punt te kiezen?

Nicktess                      geesteren
mamamiep                vriezenveen
twanniemam            wierden

wie volgt en wat is dan centraal?

Terug
Bovenaan