Dan toch een november mama geworden...

Hai meiden,

Afgelopen zondag ben ik na 32 weken en 5 dagen zwangerschap bevallen van een gezonde maar natuurlijk wel premature zoon. Hij is 43 cm lang en weegt 2366 gram en het gaat goed met ons alletwee.
Sinds vanmiddag ben ik weer thuis, maar hij zal helaas nog minimaal 2 weken op de couveuse afdeling in het ziekenhuis liggen. Hij ligt in een open couveuse en is al heel erg sterk. Hij heeft alleen nog moeite met voeding, zichzelf warm houden en natuurlijk is zijn afweersysteem nog heel slecht. verder kan hij alles goed zelf, dus geen beademing of andere enge dingen gelukkig :)

Het was ontzettend raar en het ging allemaal zo snel dat ik nog bezig ben met het bevatten en verwerken van de hele gebeurtenis.

Nou dat was het eventjes, ik wilde het toch aan jullie vertellen :)

Liefs en geniet allemaal van jullie zwangerschap!

Wow jeetje wat super snel. Wat fijn dat het wel goed met jullie beide gaat. Heel veel sterkte met de bezoekjes naar het ziekenhuis. Dat hij lekker snel bij jullie thuis mag zijn.

Liefs Lucy

Super gefeliciteerd!!! met jullie kleine mannetje,
Wat is zijn naam?
Het is wel ineens snel gegaan he...
Wel fijn dat het verder zo goed met hem gaat en dat hij nu al in een open couceuse mag dat is al heel wat!!
En hoe is het met jou?
Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten ook al is hij nog niet hele dagen bij jullie!!!
Liefs Fiona

Gefeliciteerd!!!

En jeetje wat snel zeg!! Ben erg blij dat het met jullie beiden zo goed gaat.

Geloof best dat het allemaal veel verwerken is, en zeker als je kleine boef nog 2 wkn in het ziekenhuis moet liggen.

Wens jullie heel veel sterkte en geluk toe!!!

Gr,
Mandy

Van harte gefeliciteerd meid!!

Maar wat is dat schrikken zeg! Gelukkig gaat het goed met je kinde.. heel veel sterkte met het eizen hopelijk mag de tijd snel gaan voor jullie maar het belangrijkste is zijn gezondheid..

Dikke kus

Gefeliciteerd! Het is dus toch allemaal door gaan zetten. Gelukkig gaat het al zo goed met jullie mannetje. Ook al een behoorlijk gewicht al toch? Hopelijk mag hij snel mee naar huis. Maar wat zal het schrikken geweest zijn zeg. Hoe is het nu met jou? Ik kan me voorstellen dat je dit moet verwerken. Het is niet niks. Denk goed om jezelf en neem ook de tijd om dit te verwerken, desnoods met hulp. Maar nogmaals, ik ben blij dat het al zo goed gaat met jullie mannetje.
Veel sterkte en geluk de komende tijd!

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan