Dan toch een november mama geworden...

Ja, ik had donderdags 's nachts wat buikpijn, toen kwamen ze meteen controleren, omdat ik al in het ziekenhuis had gelegen voor mijn verkorte baarmoedermond maar er was niets aan de hand. Het zette toen ook niet door en verloor geen bloed ofzo. Zondags had ik toen pas rond 7 uur door dat ik echt weeen had, maar toen was ik dus ook al in het ziekenhuis, dat was heel erg schrikken. Het is ook mijn eerste dus ik had geen flauw idee wat er gebeurde, maar toen ik pijn begon te krijgen en ze zei dat ik al een centimeter ontsluiting had ging het wel dagen.

Maar alles gaat nog steeds goed met de kleine man (steeds beter natuurlijk). Hij is nu 2 weken op de aarde en is dan ook vandaag weer gewogen en hij weegt inmiddels 2420 gram (dat is dus 54 gram boven zijn geboortegewicht). Hij drinkt inmiddels ook 2 keer per dag goed aan de borst (met hulp van een tepelhoedje, maar zonder gaat echt niet). Hij heeft ook nog maar 1 plakker onder zijn voet waarmee hij aan een monitor zit (dat is standaard en gaat er pas af als hij naar huis mag) en zijn zonde zit er nog voor de zekerheid voor als hij te moe lijkt te zijn. Misschien mag hij dan toch echt de komende week ergens naar huis :-O

Liefs

Terug
Bovenaan