Dan toch een november mama geworden...

Dankjullie wel :)

Zijn naam is Gabriël en hij is inderdaad flink goed op gewicht, als ik had voldragen had hij waarschijnlijk 4-4,5 kg gewogen werd mij verteld ;-)

Hij doet het elke dag een stukje beter, vandaag zelfs zelf uit de borst gedronken (erg moeizaam, omdat het hem teveel energie kost nog) maar toch 20 ml in zo'n 30-45 minuten binnen gekregen :)

Het is vooral emotioneel heel zwaar, het heen en weer reizen, hem niet thuis hebben en hem maar 2-3 uurtjes per dag te kunnen zien en vasthouden is gewoon erg moeilijk. Het is natuurlijk het beste voor zijn gezondheid, maar diep van binnen zou je het toch wel graag anders zien.

Ook vervelend zijn mensen die het niet kunnen begrijpen dat ze niet even hem kunnen gaan bekijken daar en dat de tijden dat wij daar zijn wij daar gewoon met zn 3tjes zijn. Begrip en inlevingsvermogen is soms erg moeilijk te vinden helaas...

Het (lichamelijk)herstellen van mij gaat overigens goed hoor, mijn baarmoeder is inmiddels alweer bijna achter mijn schaambeen, heb bijna geen bloedverlies meer en heb melk in overvloed (ik kan zo ongeveer de hele couveuse afdeling in mijn eentje voeden haha)

Liefs

Hey,

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het goed gaat, en dat hij zo goed op gewicht is. Wat een leuke naam!

Heel veel sterkte met alles, het reizen en het missen en het verwerekn. Ik hoop voor jullie dat jullie snel rust mogen krijgen en je mannetje lekker bij je thuis mag komen.

nogmaals, sterkte met alles.

Mijn vriendin heeft 2 jaar geleden met hetzelfde bijltje gehakt. haar kleine man kwam met een keizersnee met 32 weken.) Zij was er alleen zelf lichamelijk slecht aan toe (had HELLP syndroom) Maar ook zij heeft precies dezelfde problemen gehad mensen denken alleen aan het mooie van het nieuwe leven en niet aan de andere kant. Ga echt voor jullie gezinnetje en probeer de mensen juist wel uit te leggen hoe het zit. De meeste mensen hebben nl. geen idee vandaar en dan krijg je hopelijk wel meer begrip. Zij had daar op dat moment niet de kracht voor dus heb ik dat voor haar gedaan misschien kan jij ook iemand zover krijgen om de andere mensen uitleg te geven zodat jullie daar niet zo mee worden belast.
Nogmaals succes en blijf alles vastleggen zij mist bepaalde momenten die ze niet op foto heeft...
liefs Fiona

Dankjulliewel!
Ik maak elke dag minstens foto's en vaak ook nog filmpjes, we willen niets missen van de kleine man, want we missen al genoeg!

Vandaag wel goed nieuws gekregen, hij mag namelijk uit de open couveuse naar een bedje! Hij heeft de extra warmte van de couveuse dus niet meer nodig. Ook gaat het opnemen van de voeding zo goed dat het wordt opgehoogd van 25-30 ml elke 4 uur naar 35-40 ml elke 4 uur :-D

Liefs

Ja we zijn heel trots op onze kleine man!
Hij mocht vandaag voor het eerst in bad, wat was dat leuk zeg, hij vond het heerlijk dat warme water en gaf geen kik. Hij lag daar maar te genieten :)
Inmiddels is de voeding weer opgehoogd naar 45-50ml elke 4 uur en is zijn infuus gisteren verwijderd.
Ook hebben we te horen gekregen dat hij waarschijnlijk al binnen 2 weken mee naar huis mag! Hoe sneller hoe beter denk ik alleen maar! Haha!

Liefs en zet hem op he meiden!

Jemig wat een schrik zeg !
Kwamen de weeen in ene ?

En natuurlijk van harte gefeliciteerd dat hij maar snel mag groeien en naar huis mag, lijkt me idd verschrikkelijk dit !! Zet hem op !

Terug
Bovenaan