Danischa/Marise

Hoi Tessa. Dat ik begon met de pil ben ik aangekomen. Maar nu ik gestopt ben ook. Mijn eetlust is ook groter. Helaas :( ben dus ook iets zwaarder geworden. Ga er vanaf morgen op proberen te letten. Heb vooral lekkere trek.

Men zegt dat als je 1x een normale ongesteldheid hebt gehad dat je dan je hormonen kwijt bent. Dus dan zou jij er nu geen last meer van moeten hebben.

Verschillen die ik merk zijn:
vetter haar
meer eetlust
meer last van pukkeltjes in bep perioden
verder geen veranderingen
XX

Hi Tessa,

Het klopt wat Marise zegt. Zodra je eenmaal ongesteld bent geweest is het ontpillen over.

Marise, spannend hoor! We horen het wel.

Liefs

Hoi meiden,

O, dat klinkt goed dat het na 1 x ongesteld over is. Ik kwam aan en inderdaad mijn gezicht en haar werd vetter. Ook nog tijdens mijn menstruatie. Maar ik heb inderdaad nu het idee dat dit weer minder is. Hopelijk dat aankomen dus ook...het gekke is, is dat ik minder eetlust heb. Maar ik eet wel genoeg...vooral koekjes...ohhh hoe moet dat als ik ooit zwanger zou zijn? haha.
Maarre Marise?? Nog geen nieuws? Wanneer wilde je eventueel gaan testen?

Goed weekend nog dames!!

xxx

Hoi meiden,

O, dat klinkt goed dat het na 1 x ongesteld over is. Ik kwam aan en inderdaad mijn gezicht en haar werd vetter. Ook nog tijdens mijn menstruatie. Maar ik heb inderdaad nu het idee dat dit weer minder is. Hopelijk dat aankomen dus ook...het gekke is, is dat ik minder eetlust heb. Maar ik eet wel genoeg...vooral koekjes...ohhh hoe moet dat als ik ooit zwanger zou zijn? haha.
Maarre Marise?? Nog geen nieuws? Wanneer wilde je eventueel gaan testen?

Goed weekend nog dames!!

xxx

Hoi meiden,

Kreeg de laatste paar dagen al steeds meer pukkeltjes dus ik dacht al...ongesteldheid zal wel komen. En die is er dus nu ook. Het is alleen nog niet heel veel ofzo...wacht het nog even af tot morgen. Maar ik denk dat het niet gelukt is deze ronde!

Helaas :(

Xxx

Hoi meiden,

Kreeg de laatste paar dagen al steeds meer pukkeltjes dus ik dacht al...ongesteldheid zal wel komen. En die is er dus nu ook. Het is alleen nog niet heel veel ofzo...wacht het nog even af tot morgen. Maar ik denk dat het niet gelukt is deze ronde!

Helaas :(

Xxx

Hi Marise,

Jammer dat het deze ronde nog niet is gelukt. maar we bevinden ons ook pas in de 2de ronde.
Nou mag je nog een maandje langer oefenen!

Ik merk trouwens nog niet veel, dus we zullen wel zien.

Liefs

Hi Marise,

Jammer dat het deze ronde nog niet is gelukt. maar we bevinden ons ook pas in de 2de ronde.
Nou mag je nog een maandje langer oefenen!

Ik merk trouwens nog niet veel, dus we zullen wel zien.

Liefs

Terug
Bovenaan