Danischa/Marise

Ja ik 26 april, dus dat duurt nog een hele lange tijd. Dit weekend is mijn eisprong. En dan nog 2 weken wachten. Voor jullie schiet het op! Marise heb je het gevoel dat het niet raak is ja? Nou .... wie weet is het dan wel raak...Ik hoop het voor jullie! En anders gewoon op naar de 3de ronde toch? xxx

Ja ik 26 april, dus dat duurt nog een hele lange tijd. Dit weekend is mijn eisprong. En dan nog 2 weken wachten. Voor jullie schiet het op! Marise heb je het gevoel dat het niet raak is ja? Nou .... wie weet is het dan wel raak...Ik hoop het voor jullie! En anders gewoon op naar de 3de ronde toch? xxx

Hi Meiden,

Met mij gaat het goed... Ik voel momenteel eigenlijk niks. Vorige maand voelde ik van alles, maar dat kwam denk door het ontpillen.

Mijn NOD is 16 April, maar dan zijn we een weekendje op vakantie met vrienden dus het wordt pas testen indien nodig op maandag 19 april. Dat weekendje weg zorgt er wel voor dat ik me dat weekend er niet zo mee bezig kan houden.

En anders gaan we op naar ronde 3 :S

Liefs

Hi Meiden,

Met mij gaat het goed... Ik voel momenteel eigenlijk niks. Vorige maand voelde ik van alles, maar dat kwam denk door het ontpillen.

Mijn NOD is 16 April, maar dan zijn we een weekendje op vakantie met vrienden dus het wordt pas testen indien nodig op maandag 19 april. Dat weekendje weg zorgt er wel voor dat ik me dat weekend er niet zo mee bezig kan houden.

En anders gaan we op naar ronde 3 :S

Liefs

Ja ik weet niet wat ik moet denken.... ik had vorige keer ook zo'n last van steken links en rechts...het wisselt zich ook steeds af....heb nog steeds van dat vieze witte slijm. Dit zijn voor sommige meiden allemaal zw symptomen maar voor sommigen ook weer niet...

Dus ik weet het niet. Ik zit nu op dag 30. Normaal was ik aldoor op de 28 of 29 ongesteld. Nu nog niet...maar laaste keer was natuurlijk 32. Dus nog 2/3 dagen wachten!

Xxx

Hoi Meiden,

Danischa, wat fijn dat je dan even weg bent. Het allermooiste zou zijn, dat je het even vergeet en dan denkt: Huh ik ben nog niet ongesteld, maar we zijn er zo mee bezig dat dat vast niet het geval zal zijn.

En Marise het wordt nu dus echt spannend!

Weten jullie hoelang ontpillen duurt? Ik heb echt het idee dat ik aankom sind ik met de pil ben gestopt. Dus probeer ik heel erg op mijn eten te letten, mar dat schijnt weer niet goed te zijn als je zwanger wilt worden. BALEN!

xxx

Hoi Meiden,

Danischa, wat fijn dat je dan even weg bent. Het allermooiste zou zijn, dat je het even vergeet en dan denkt: Huh ik ben nog niet ongesteld, maar we zijn er zo mee bezig dat dat vast niet het geval zal zijn.

En Marise het wordt nu dus echt spannend!

Weten jullie hoelang ontpillen duurt? Ik heb echt het idee dat ik aankom sind ik met de pil ben gestopt. Dus probeer ik heel erg op mijn eten te letten, mar dat schijnt weer niet goed te zijn als je zwanger wilt worden. BALEN!

xxx

Hoi Tessa. Dat ik begon met de pil ben ik aangekomen. Maar nu ik gestopt ben ook. Mijn eetlust is ook groter. Helaas :( ben dus ook iets zwaarder geworden. Ga er vanaf morgen op proberen te letten. Heb vooral lekkere trek.

Men zegt dat als je 1x een normale ongesteldheid hebt gehad dat je dan je hormonen kwijt bent. Dus dan zou jij er nu geen last meer van moeten hebben.

Verschillen die ik merk zijn:
vetter haar
meer eetlust
meer last van pukkeltjes in bep perioden
verder geen veranderingen
XX

Terug
Bovenaan