Danischa Tessa en Marise

Hoi meiden ik heb weer een nieuwe topic geopend! Nu gezellig alledrie zwanger.... hopelijk blijft alles lekker goed gaan!

Ik schreef gister over wat meer kwaaltjes, maar vandaag zijn we weer helemaal vertrokken. Heel bijzonder... naja het zal wel! Kan wel raar gaan denken maar misschien is er wel helemaal niets aan de hand!
 
Hoi Marise,

Ja heel snel! Ze zeggen wel dat je vruchtbaarder bent na een miskraam.

Dat ik zo vroeg een echo krijg is omdat ik eerder een miskraam heb gehad. Anders was het pas met 10-12 weken!

Spannend he die eerste echo, hoeveel weken ben je nu?

xxx
 
ik ben nu 7 weken en 1 dag volgens mijn berekening!

@ geluksmama: wij praatten voorheen met zijn drietjes in een topic bij zwanger worden. Maar we zijn nu alledrie zwanger, dus zijn we maar even verhuisd naar het zwanger forum!
 
Hoi hoi

wel leuk dat we ongeveer beetje gelijk zijn ik ben volgens mijn berekening (wat lastig is na een miskraam) 5 weken en 1 dag! Dus grappig precies 2 weken korter! En jij danischa?

Wel handig kan ik mooi jullie tips krijgen hi hi!

Voel je verder al wat? Zijn jullie ook veel ongerust of alles wel goed is? Vind het zo balen kan er slecht van genieten, maak me alleen maar zorgen. Heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden en steeds steekjes ik mijn zij/onderbuik.

Marise heb jij het al verteld aan iemand?
Xxx
 
Hi Meiden,

GEWELDIG nieuws Tessa. Ik las het net in jouw emailtje aan mij....

Wat zijn wij vruchtbaar met ze drieen zeg.. hihi
Ik ben nu precies 11 weken, maar ik was ook steeds bang dat er iets mis ging.

Als ik maar een beetje buikpijn had ging ik al naar de wc om te kijken of ik bloedverlies had... Maar hopelijk zijn allebei jullie echo's goed.

Ik vond mijn laatste echo echt geweldig... Ik mag 28 juni weer langs de verloskundige..

Ik moet trouwens wel zeggen soms is het geen kramp of pijn in je buik van de een miskraam of de baby, maar je kan ook veel last hebben van je darmen... en dat heb ik de laatste tijd veel...

Trouwens ik hou een 9 maanden dagboek echt leuk om te doen. Inmiddels is mijn buikomvang ten hoogte van mijn navel met 6 cm gegroeid.

Liefs
 
Hoi Meiden,

Haha! Nou inderdaad he! Wie had dat ooit gedacht?
Kan me voorstellen dat je ook bang was, hoewel het voor jou wel steeds zekerder wordt. Wat een fijn gevoel denk ik!
Inmiddels heb ik de 6 weken gehaald! Nog 1 weekje en dan een echo...

Je mag best vaak naar de VK he! Is dat altijd zo eigenlijk?

Ik had ook een 9 maanden dagboek (de vorige keer) gekocht, daar ben ik nu ook in begonnen, alleen kan ik alleen mijn gewicht en buikomvang invullen. Welke heb jij?

6 cm wow! Wat leuk zeg!

Ik kan het nog niet beseffen, dat er in mijn buik zo''n kleintje zit! Zo spannend en mooi allemaal!

Heb heel veel zin in de echo...ook spannend natuurlijk maar als die is geweest kan ik hopelijk echt gaan genieten!

Hoest Marise???

xxx
 
Terug
Bovenaan