Danischa Tessa en Marise

Hoi Meiden,

Hoe gaat het? Zo Marise dan heb je een lekkere drukke week achter de rug!

Leuk dat je het hebt verteld!
En Danischa ben je weer helemaal opgeknapt of niet? Wel balen want je mag ook niks innemen natuurlijk?

Wij hebben vanmorgen de echo gehad! Dat was heel gaaf! We hebben het hartje zien kloppen dus we zijn helemaal blij.
Het kindje is 1,18 cm. Stelt dus nog weinig voor he eigenlijk!

Marise veel succes en veel plezier morgen! We horen het wel he?!

xxx
 
Hee meiden

tessa gefeliciteerd!! Bij mij is ook alles in orde. De kleine was behoorlijk actief. Met de voetjes trappelen en leek net of hij/zij in de handjes aan het klappen was. ECHT SUPER!

de vk heeft me 2 dagen terug gezet, maar kwam wel uit op dezelfde bevallingsdatum!

Jippie!! xx
 
Hoi Marise,

Wat fijn zeg! Dan zag je al een stuk meer dan wij zagen! Bij ons heeft het kindje nog een staart haha.

Wanneer ben je uitgerekend dan? Ik 5 februari, gelukkig is er dan nog niemand jarig bij ons.

Vannochtend hebben we een gesprek over onderzoeken gehad. En nu hebben we over 4 weken weer een echo pff dat duurt lang!

Danischa wanneer ben jij uitgerekend? Was dat met kerst?

xxx
 
Hé Meiden,

Geweldig dat bij jullie beide de echo's goed zijn.
Echt leuk zo samen zwanger zijn!!

Ik ben inmiddels weer opgeknapt. En eigenlijk weinig last van kwaaltjes... Ik heb nu wel zwangerschapskleding moeten kopen hihi... Mijn gewone kleding paste niet meer.

Ik heb maandag 28 juni weer een echo. Dan zien we ons kindje weer echt geweldig om te zien he meiden.

Ik ben 25 december uitgerekend, maar de verloskundige heeft dat toen verplaatst naar 28 december. Maar er schijnen maar weinig mensen op de uitgerekende datum te bevallen dus we zullen zien.

Liefs
 
Ik sta nu op 22 januari en heb over 4 weken op 22 juli weer mijn volgende echo. Mijn moeder was een week over tijd dus wie weet kom ik gewoon op 5 februari ;) haha xx
 
Hoi meiden
ja echt leuk zo samen zwanger en zo vlak na elkaar. En marise volgens mij zitten wij redelijk gelijk met de echo's enzo. Ik heb hem 23 juli. Ik denk dat er dan al weer veel meer te zien is.

Had je het nou al aan iemand verteld marise? Ik heb het inmiddels aan mijn ouders verteld en een goeie vriendin. Ze waren allemaal erg blij! Mijn moeder blijft maar cadeautjes kopen!

Volgende week vertellen we het aan mijn schoonouders.
En hebben jullie al wat gekocht voor jullie zelf of het kindje? Wij doen het lekker rustig aan en wachten eers even de eerste drie maanden af.

Danischa morgen weer heel veel plezier bij de echo, Laat je effe weten hoe het was?!
Goed weekend nog meiden!
Liefs
 
Bij ons weet nu zo'n beetje iedereen het. Mijn vaste collega's ook. Ik moet alleen nog even langs de directie. Ik heb van mijn moeder en zusje ook al cadeautjes gekregen.

Ik heb alleen wat kleertjes gekocht van noppies en mexx, verder nog niets. Van mijn moeder een stalenkruik met een heel schattig zakje er omheen. En een hele stoere romper.

Ik heb mijn 2e echo de 22e idd dus 1 dagje eerder dan jij!.

Succes bij de echo danischa
 
Hi meiden,

Ik ben al even niet op het forum geweest. Ik werk momenteel ook thuis, omdat ik last heb van flauwvallen door een lage bloeddruk...

Maar voor de rest gaat alles goed... We hebben het kindje de laatste keer niet gezien, maar nu wel gehoord echt geweldig!!!

Ik moet alleen meer zwangerschapskleding gaan kopen want me buik groeit als een gek...

Hoe gaat het met jullie?

Liefs
 
Terug
Bovenaan