Danischa Tessa en Marise

Hee meiden ik ben nu volgens mij rond de 8 weken. Ben de kluts een beetje kwijt, ben net terug van mijn survival week. Heb steeds met bepakking gelopen, tokkelen, klimmen, mountainbiken etc. Ben nu erg moe van het wat slechtere slapen. Maar had nergens last van. Voelde me ook echt niet zwanger wat me weer aan het twijfelen bracht. Me conditie was wel wat minder.

Ik heb straks nog 1 drukke week en dan mijn echo! Ben zo benieuwd.
xx
 
Hoi Marise,

Geniet er maar lekker van dat je weinig/geen kwaaltjes hebt. Ik voel me de hele dag brak. Echt een kater gevoel. Geen honger en eten krijg ik er amper in. Maar ja ik heb het er voor over haha.

Wanneer had jij de echo nou? Ik volgende week maandag de 21ste.
Heb er heel veel zin in, en natuurlijk vind ik het ook spannend!

Gelijk om half 9 dus das mooi ha.
xxx
 
Hi Meiden,

Ja ik mag inderdaad vaak naar de verloskundige... Ben ik superblij mee, maar ik weet niet of dit gebruikelijk is. Ik mag 28 juni weer dan ben ik 13 weken en 6 dagen.

Ik hoop dat we dan het hartje kunnen horen.
Ik voel me ook echt verschrikkelijk af en toe.. Ik hoef me avondeten vaak niet en voel me de hele dag moe..

Marise wees blij dat je nergens last van hebt, maar ik begrijp ook dat de kwaaltjes ook een soort bevestiging zijn van je zwangerschap.

Ik heb het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink. Hier staan korte stukjes met informatie, en je kan er ook gewoon echo's in plakken en uiteraard je omvang en gewicht in bijhouden.

Mijn buik groeit echt goed, dat wordt binnenkort toch echt zwangerschapskleding!

Laat me even weten als jullie bij de verloskundige zijn geweest... Echt spannend, Gaan jullie het dan aan familie vertellen?

Liefs
 
Hoi meiden,

28 juni dat is alweer snel! Wel fijn ja!
O, kan je daarvoor het hartje nog niet horen, maar alleen zien ofzo? Of heb je hem al wel gehoord? Bijzonder denk ik he!

Leuk boek! Ik heb even gekeken. Ik heb hem van P. Oud gekocht "het 9 maanden dagboek".

Hoe gaat het verder met jullie?

Ik moet maandag naar de vk! Ik zal het laten weten! Vind het echt TE spannend gewoon!

xxx
 
Hi Meiden,

Ze luisteren vaak pas naar het hartje als je ongeveer 12 weken bent.. daarvoor zie je een stipje knipperen op de echo en dat is het hartje...

Ik begrijp dat je het spannend vind.. Ik kijk er ook weer naar uit om het kindje te zien...

Met mij gaat het goed... Niet meer misselijk, wel nog moe.. En helaas nu een griepje onder de leden dusja... Snotteren!

Hoe is het met jullie?

Liefs
 
hoi danischa!

ooo dus je hoort nog niks? nou ja als je maar wat ziet kloppen toch? maar ja jij hoort het dus wel de 28ste! wat leuk!

fijn dat je niet meer misselijk bent!
ik ook niet erg meer! het enige wat ik nu heb is een zeurende pijn onderin mijn buik. vooral rechts. daar maak ik me soms wel zorgen om maar dan lees ik weer dat het bandenpijn is!

Wat balen dat je ziek bent zeg! Je mag ook niks innemen natuurijk!
Wij hebben het mijn ouders al verteld en die waren erg blij. Ik had nu zoiets van als het weer mis gaat wil ik dat toch graag aan ze kwijt.

Veel beterschap!!

Xxx
 
Hee meiden ik ben weer thuis. Heel erg weinig geslapen afgelopen week. Zo'n 4 uurtjes per nacht. Dus ik ben gisteravond om half 8 te bed gegaan en er pas 10 uur 's ochtends er weer uit gekomen. haha...heerlijk.

Hier gaat alles nog prima. Afgezien van de vermoeidheid, maar dat komt waarschijnlijk door afgelopen week.

Ik heb een dag na jou de echo tessa: 22 juni.
Om half 4 pas. Maar dat kan ook alleen maar vanwege mijn werk.
Ik hoop echt dat alles ok is. Laat jij het ook weten ;)
Nog maar een paar dagen. Spannend hoor!

Fijn dat het met jou ook beter gaat danischa. Ik ga zo even de stad in, maar het regent :S
Moet nog even een bestelde wikkeldoek ophalen
 
Ohja en over familie vertellen. Ik heb het de week voordat ik natuurlijk wegging voor week survival en een week ander kamp voor school.

Ik wilde het eerst niet zeggen, maar toen dacht ik. Als het nu nog misgaat, dan wil ik het toch graag vertellen.
Dus toch maar besloten het te vertellen. Had 2 sokjes in gepakt voor beide ouders. 1 jongens 1 meisjes.
Reacties waren heel positief. Mijn ouders hadden het alleen nog niet verwacht. Maar na een dagje waren ze aan het idee gewend en nu alles prima :D

Ben blij dat ik het verteld heb....geen stiekem gedoe meer.

Maar zij zijn ook de enige die het weten.
Na de 10 weken echo laten we het de andere familie leden weten (broers en zusjes)
 
Terug
Bovenaan