@ Danischa Tessa & Marise...

Hi meiden,

@ Tessa, Het is niet raar hoor dat het als een opluchting voelt. Ik kan het me heel goed voorstellen. Nou wie weet is het meteen wel weer raak! Wees inderdaad blij dat je het nu al hebt gehad. Ik ben zo bang dat ze het pas zien bij de echo.

@ Marise, Gelukkig ben je er met wat haakjes en een zeer scheenbeen vanaf gekomen. En wie weet ben je wel al in verwachting... Spannend

Ik kan echt niet wachten Ik moet nog 1 weekje wachten, maar het is zo spannend...
Al merk ik wel dat ik in verwachting ben; hoofdpijn, vermoeiheid, zere borsten en geregeld misselijk.

Vandaag vroeg weggegaan van het werk om mijn zusje van 18 naar utrecht te brengen, omdat haar vriendje vanochtend in een kop-staartbotsing heeft gezeten. Gelukkig gaat het goed met hem en is hij gewoon thuis... Maar we maken wat mee hè meiden.

Liefs

hoi hoi

nou inderdaad het was een lekker weekend voor ons alle drie of niet.

Inderdaad fijn marise dat je er goed van af bent gekomen, maar toch niet leuk. Worden die lui nog gepakt? Of is er geen aangifte gedaan?

Het is dus nu aftellen voor je, wat duurt dat lang he! Je haalt je van alles in je hoofd! Ga je gelijk een test doen? Of wacht je ermee?

Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor de echo danischa, zeker na mijn enge verhalen. Maar hoe langer je zwanger bent hoe kleiner de kans. En zo te horen heb je alle klachten dus maak je niet te veel zorgen meis.

Xxx

Nou inderdaad wat een heftig weekje voor iedereen!
@We gaan idd aangifte doen alleen die groep was rond de 10 man alleen, wij herkennen er nog maar 2. Er waren er wel 2 opgepakt, maar dat moeten maar net die twee dan zijn die wij herkennen. Daarnaast waren het donkere jongens en het klinkt misschien stom maar dat is voor een blanke best moeilijk te herkennen. Net als voor een gekleurd iemand een blanke moeilijk te herkennen is.
Maar ik hoop dat dat goed komt.

Danischa wel spannend hoor nog 1 weekje. Gezien je symptomen zou je zeggen dat alles in orde is hoor.

@ tessa: ik ga nu denk ik pas testen als ik of overtijd ben of dat ik zo onwijs het gevoel heb dat ik zwanger ben.... weetje anders krijg ik weer die negatieve test en dat schiet ook niet echt op denk ik.

Zou wel wat wezen, misschien is door die vechpartij me ei wel direct de goede kant op geschoten! hoppa! Direct innestelen... haha

Jeetje wat een nasleep heeft dat gelijk he! Maar ja inderdaad ze moeten gepakt worden!!

Nee je hebt gelijk, dat je niet direct test en aan de andere kant heeft het ook wel een leuke spanning dat afwachten he! Vind ik tenminste...

Ha ha , ja misschien is hij al ingenesteld ja haha!

xxx

Jeetje wat een nasleep heeft dat gelijk he! Maar ja inderdaad ze moeten gepakt worden!!

Nee je hebt gelijk, dat je niet direct test en aan de andere kant heeft het ook wel een leuke spanning dat afwachten he! Vind ik tenminste...

Ha ha , ja misschien is hij al ingenesteld ja haha!

xxx

Nou het heeft wel een leuke spanning maar die 2 weken zijn wel lang hoor ;) haha mag wat mijn betreft 1 weekje worden!

Hi Meiden,

Ja, Marise ik begrijp helemaal hoe het voelt om te wachten... Ik telde echt af tot aan mijn nod.
Elke keer als iemand over kinderen begon, moet ik er gelijk aan denken of ik misschien ook zwanger zou zijn. Wanneer is je NOD?

Tessa, hoe voel je eigenlijk? Zijn de krampen al verdwenen of niet? En moet je nog een keer voor een echo of niet?

Ik nog 6 dagen tot aan de echo!

p.s Marise ik hop voor jullie dat die jongens worden gepakt.

Liefs

Mijn nod is 14 mei misschien 15 ik had namelijk pas savonds laat bruinverlies. normaal altijd sochtends. Maar ik ga gewoon uit van de 14e ik wil toch niet de 14e testen. Liever 15 als het nodig is

xx
Als ik kinderwagens voorbij zie gaan denk ik..hmm die is wel leuk..hmm nee die zou ik nooit nemen ;) haha

Terug
Bovenaan