@ Danischa Tessa & Marise...

Hoi Dames,

Ja inderdaad dat mag wel verschoven worden naar 1 weekje! haha!

Wij gaan er ook weer voor! Ben nu nog een soort van ongesteld (= nog nasleep van de miskraam) verder voel ik me weer helemaal goed. Ondanks dat ik nu last krijg van hormonen...vandaag wezen winkelen en ik ging broeken passen toen dat niet lukte stond ik half te janken. En vanmorgen in de supermarkt ook, toen ze geen beenham hebben. Echt heeeel raar...Morgen ga ik weer aant werk dus ben benieuwd, hoop dat daar wel alles lukt haha.

Ik heb woensdag een echo Danischa! En jij? Dinsdag toch? Nu echt aftellen he!!

xxx

ja dat zullen best heel goed nog de hormonen kunnen zijn...

Weten ze op jouw werk ervan?

Hi Meiden,

Ik heb inderdaad dinsdag 11 mei mijn eerste Echo..
Ik moet nog even geduld hebben.

Succes meiden

Liefs

hoi dames,

nee ik heb het eigenlijk aan niemand verteld. dat is best moeilijk hoor maar vind dat mijn ouders zoiets als eerst moeten weten maar ik vertel het ze liever niet omdat ik hun graag wil verrassen als het wel gelukt is.

hoest verder met jullie?
xxx

hoi dames,

nee ik heb het eigenlijk aan niemand verteld. dat is best moeilijk hoor maar vind dat mijn ouders zoiets als eerst moeten weten maar ik vertel het ze liever niet omdat ik hun graag wil verrassen als het wel gelukt is.

hoest verder met jullie?
xxx

HI Tessa,

Ja ik begrijp het wel dat je het voor je houdt, want dan weten ze ook gelijk dat jullie er mee bezig zijn en dan is het geen verrassing meer als je verteld dat je zwanger bent.

Met mij gaat alles goed! En met jullie?

Liefs

Danischa ik weet niet of ik je het al gevraagd heb of k ben het een beetje vergeten :S
maar voelde jij je zwanger voor je NOD.
Ik heb namelijk nergens last van. Alleen een voorhoofd vol met pukkeltjes. Daar had ik afgelopen maanden ook wel last van maar nu?! pfff.... me vriend zegt dat je het helemaal niet ziet. En je ziet het ook miss alleen van dichtbij. Maar voor mij is het echt verschrikkelijk. heb dit noooit gehad.. :(

Hoi Hoi,

Ja ik hou het liever even stil inderdaad! Wil ook niet dat mijn ouders zich bijvoorbeeld zorgen gaan maken en mocht ik zwanger raken wil ik ze inderdaad daarmee verassen...

We zijn gister opnieuw begonnen met klussen zeg maar. Dat voelt voor mij een beetje als een nieuw begin. Heb geen idee wanneer ik ongesteld moet worden, maar we staan er nu echt zo in van we zien het allemaal wel...Wel weet ik nu hoe ik me voel als ik zwanger ben...tenzij het de 2de keer totaal anders kan zijn natuurlijk.

Ik heb nu een hele andere instelling dan hiervoor en dat voelt opzich wel fijn. Heel relaxed eigenlijk. Toch is het nog steeds k.... haha

Hoe is het Danischa? Dinsdag naar de VK toch? Wat spannend!! Ik moet woensdag voor een inwendige echo. Krijg jij ook een inwendige?

Hoi Marise ik heb ook heel erg last van pukkeltjes balen he! HEt kan ook komen doordat je met de pil gestopt bent, mijn huid is ook vetter. Hoe voel je je verder?

xxx

Terug
Bovenaan