Dat geklaag over het huishouden !!!

Ik wordt hier af en toe écht moe van dat gezever over het huishouden!!
Alsof het zoveel anders/meer is als anders?

Een wasje extra of iets meer stoffen dan normaal is toch niet iets wat als een schaduw over je geluk van een pasgeboren kindje hangt?!!

Het hoort er allemaal bij en het is ook maar net hoe je ermee omgaat..

Ik snap al die comotie niet. Ik heb ook een kleine en mijn huis ziet er fris en schoon uit en heb daarnaast nog zee van tijd over om leuke dingen te doen en even te ontspannen. Te genieten van alles wat de afgelopen maanden, weken is gebeurd...

Misschien vinden jullie dát juist raar,.. maar dit is nu eenmaal mijn instelling/gedachten.

Vraag me af of er mensen zijn die dit ook zo voelen..

Esmé mv Kay

Klagen............
Ik hoor eigenlijk niemand hier echt klagen over het huishouden....
Kan aan mij liggen hoor....
Ik heb hier niks te klagen, ik heb ook het hele huis schoon en heb ook zeeen van tijd over.
Maar dan heb ik ook een hele gemakkelijke kindjes.
Er zijn ook baby's die heel veel huilen en dan snap ik best dat je ervan baalt dat je je huis niet schoon kan houden.
Je komt er dan gewoonweg niet aan toe denk ik.

Groetjes Marina.

hey,
neej ik klaag niet hoor !! het huishouden hoort er wel bij natuurlijk , maar idd net als anders !!!
Ik zorg meestal dat ik mn huisje , was , eten 'smorgens klaar heb , dan heb ik nog heeeel de middag en avond om leuke dingen te doen met mn kleintje en zo heb ik ook nog tijd voor mezelf !!!
En natuurlijk geniet ik heeel erg van mn kleine meisje , daar komt niks of niemand tussen hoor hihi

kus mariska mv demy

Ik heb het over de mensen die dat wél doen en niet die je er niet over hoort..
Ik heb het ook niet over mensen die huilbaby's of een groot gezin hebben..

Maar ik neem aan dat degene die dit leest wel begrijpt wat ik bedoel..

Hey Esmee je hebt wel gelijk hoor maar net als ik ergens mee wil beginnen dan gaat madame huilen. Dus geen klagen alleen af en toe wat minder snel gedaan als normaal.

Terug
Bovenaan