In het begin als je baby net geboren is, is het even wennen en uitproberen
hoe je je het beste alles kunt regelen en doen.
Als je kleintje zijn ritme heeft gevonden en je bent aan hem gewendt dan kun je je goed je huishouden ed. bijhouden en nog veel leuke dingen doen......maar ik denk niet dat jij kan oordelen hoe het bij een ander is. En bij jouw is het 1e kindje en heb je zeeën van tijd, maar je moet je eens voorstellen als het je 2e of 3e is.....dan is het allemaal niet zo gemakkelijk. En ik kan me best voorstellen dat er mensen klagen dat ze niets gedaan krijgen.
Hier gaat het gelukkig harstikke goed.....mijn mannetje heeft een goed ritme en ik ben er aan gewend en weet wanneer ik iets kan doen en krijg ook alles gedaan wat ik wil. En heb daarbij ook nog 4 dagen in de week een oppaskindje en vandaag nog een kindje erbij van een vriendin voor een paar uurtjes en heb evengoed alles gepoetst en Jari net de fles gegeven en ga zo nog dweilen. Maar ik voel me dan ook weer helemaal de oude en kan weer alles en alles gaat goed. Er zijn natuurlijk wel eens dagen bij dat je kleintje eten in het roet gooit, maar dan is mijn motto ook wat vandaag niet kan, komt morgen wel weer.
gewoon niet aan storen of het topic niet lezen.....iedereen heeft wel eens iets waarover die even lekker wil klagen!!!
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari