Dat geklaag over het huishouden !!!

nou veel tijd over na het huishouden heb ik niet,met 3 kids,maar goed mij hoor je ook niet klagen,ik geniet van elk moment ,helaas heeft mn zoon zware astma dus ik moet erg veel afstoffen enzo,en dat is best vervelend af en toe,maar ik zal niet klagen ben dol gelukkig met mn drukke gezinnetje,en is het rommelig dan boeit dat me ook niet,dan ruim ik wel op als alles slaapt daar ben ik heel makkelijk in.

Ik klaag op dit moment ook niet, ik ga nog liever iets doen met de kleine dan het huishouden.

Maar wat zal het moeilijk zijn als ik weer ga werken. Namelijk volgende week weer!!!
Dan heb ik geen zeeen van tijd meer. Dan wordt het haasten haasten en nog eens je weet wel.

Ik moet wel werken anders hebben we geen geld in het laatje.
Ik blijf toch ook liever thuis, maar ja we hebben het niet voor het zeggen.

Gaan er nog meer moeders werken??

Groetjes Sandra

Inderdaad,.. Lekker van de kleine genieten en de rest komt wel!
Meestal als de kleine slaapt even hier en daar wat doen.. en ja,.. als hij wakker is dan wil ik hem toch echt lekker bij me hebben!

Nu dat je thuis zit heb je ook genoeg tijd al is het inderdaad vaak passen en meten, maar als je straks moet werken is dat natuurlijk weer een heel ander verhaal.

Ik ga straks 3 dagen werken, liever 2 maar ja,.. wat ik net al las; er moet brood op tafel!

Maar gelukkig is mijn vriend een goede huisman en doen we alles samen. Als de een moe is dan rent de ander met de stofzuiger door het huis en andersom!
Het zal straks echt wel wennen zijn om weer te gaan werken, een kindje te hebben enz.. Maar nu wil ik voorlopig alleen nog maar even genieten!!

Esmé

Terug
Bovenaan