Dat heb ik weer!!!

FONSIE!
Blijven lachen hoor!

Je wilt gewoon graag met mij naar Stephanie he... dus je dacht, dumpen die knakker!
Gelijk heb je!

Ach meis, komt allemaal goed hoor!

Ikzelf doe het even rustig aan vwb mannen... paar scharrels in mijn bestand haha maar ik kan er nog niet enthousiast van worden... mijn tijd nog niet!

Spreek je binnenkort wel weer op msn,

Dikke kus, blijven lachen!

Daan

Oh meis, wat vreselijk klote!

Daar krijgt hij spijt van dat hij zo'n mooie vrouw laat lopen.

Het is gewoon een:

Sterkte en laat je niet gek maken,

Groetjes Fennie en Jente

Shit Fonske! Wat klote zeg!!
Ik denk dat die mannen er steeds langzaam aan achter komen dat je te goed voor ze bent. Kannie anders.

Dikke kus en heel veel sterkte,

Tessie

He, shit zeg!
Maar je hoeft je  voor ons niet te verbergen als je wel weer een nieuwe vlam krijgt hoor. Het pas vertellen als je trouwplannen hebt?? Welnee, ben je gek?!!
Dat het zo'n sukkel na 3 maanden al te heet onder de voeten wordt, dat kun jij toch niet voorzien?!
Jammer dat het maar zo kort heeft mogen duren, maar hopelijk duurt de kater korter!

Meid, op een dag dat je het niet verwacht en op een plek waar je het niet verwacht kom jij nog eens je prins tegen. Maar ga vooral niet zoeken, hij vindt jou wel!

Sterkte!
Ellen mv Julian

Hé Fonske, wat is dat nou???
En ik maar denken dat je nog met je hoofd in de wolken zweefde, wat balen zeg.
Toch maar eens een keertje uitwaaien in de Oisterwijkse bossen?
Ik lees het trouwens graag als er weer eens vlinders kriebelen hoor?
Al kan ik me ook voorstellen dat je er even klaar mee bent, geniet lekker van de belangrijkste mannen in je leven!!!
En laat de rest even voor wat het is, al is dat misschien wat makkelijk gezegd.
Laat je me weten als ik iets voor je kan doen?!

liefs Daniëlle.

he bah....
Nou, ik hoop dat je gauw over m heen bent, hij is niet waard om jou te hebben!
Denk aan jezelf en echt (klinkt lekker ouderwets...) op elk potje past een dekseltje.
Ik heb er ervaring mee en toen ik   alle hoop op een fatsoenlijke vent had opgegeven en had besloten de rest van mijn leven lekker alleen te blijven want ik redt mezelf prima... toen kwam mijn man om de hoek zetten....

Nou sterkte meid,

liefs en een dikke kus
di silva

Hey Yvonne,

Ach meid toch,wat vind ik dat toch jammer voor je.Ik gun het je zo!!Hij beseft niet dat hij een geweldige vrouw laat gaan.Wat een dommerik.
Meid ik snap dat je nu je buik vol hebt van "mannen",maar ik ben er van overtuigd dat de ware voor jou rondloopt en dat je hem nog tegenkomt ook.Je bent een ontzettend leuke en sterke vrouw en een voorbeeld voor velen.
Ik wens je veel geluk en liefde toe!!Dikke kus voor je kleine mennekes.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan