Dat heb ik weer!!!

Lieve lieve meiden,

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Dat doet me goed. Het valt gewoon niet mee om (weer) tot de conclusie te komen dat iets waarvan je dacht dat het goed zat, niet zo lijkt te zijn. Alhoewel ik jullie reacties begrijp, zit het niet geheel zo in elkaar dat hij een oelewapper is of zo (nou een beetje wel ja). Ik snap zowaar waarom hij deze beslissing moest nemen. Het heeft met een privékwestie te maken en niets met mij persoonlijk. Het vervelende is wel dat ik er wel mee geconfronteerd word.  We proberen wel gewoon een vriendschap in stand te houden en wie weet wat de toekomst nog oplevert. Vaag....ja ik weet het. Ik blijf in ieder geval niet op hem wachten, maar  sluit ook niets uit.

Nogmaals dank voor jullie lieve berichten.

Liefs Fonske.  

He wat jammer nou,..
Helaas hebben we  die dingen nu eenmaal niet in de hand, liefde is een onvoorspelbaar iets.

Probeer toch nog gewoon positief te blijven over het "mannelijk" geslacht want er zijn écht mannen die je beslist het tegendeel kunnen bewijzen.
Dat je een paar keer "pech" hebt gehad is gewoon kl*te, máááár... deze mannen hebben je beslist ook dingen kunnen laten voelen die je nog niet kon en je laten zien wat je bij een volgende misschien abslotuut niet meer zou willen. Maw; je volgende keuze zal alleen nog maar beter en zorgvuldiger  zijn!

Om in de paassfeer te blijven; Soms moet je wat langer zoeken om iets lekkers/leuks te vinden

Ik geloof dat er veel mama's hier zo gezocht hebben, met veel tranen van dien, maar die in grote lijnen allemaal hun "ei" gevonden hebben (zeg jij dat nooit? Wat ben je toch een ei? whahaha)..

Dus tranen afvegen, hoofd omhoog, schouders eronder en weer laten zien wie nou die mooi en lieve Yvon is!! En ook volgende keer willen wij het gewoon weer weten als die vlinders gaan vliegen hoor!! Zou het zonde vinden als ik het pas hoor als je gaat trouwen en dan net  de winkels dicht zijn om een pak rijst te gaan halen!

Wees gelukkig met jezelf, met wie je bent  (én je kids natuurlijk),.. zie de rest maar als een aangename aanvulling. Want een goede email heeft ook geen bijlage nodig om verstuurd te kunnen worden!! (tss Esmé... wat een vergelijk weer hahaha)

Succes!!

Esmé mv Kay

En ik heb zo mijn lijfspreuk over bovenstaande;

Geluk is net als een vlinder..
Je kunt het niet najagen of vangen..
Maar als je héél stilletjes blijft zitten...
Dan land hij vanzelf op je schouder...

X Esmé

Ach Esmé, wat weet je het toch weer mooi te brengen en  wat is het allemaal  waar!  Het gevoel dat ik er weer aan toe ben, komt vanzelf wel weer, eerst even deze teleurstelling verwerken. Nu even alleen voor mijn kindjes en mezelf zorgen. Eén voordeel, ik weet inmiddels wel dat ik het alleen ook wel red, maar toch, alleen is maar alleen, niet waar. En altijd alleen zijn is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.

Fonske

he fonske wat balen weer. Je krijgt het wel te verduren zeg.
Geniet lekker van je twee mannetjes en ik hoop dat de ware snel langs komt.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Nick en Tess

Terug
Bovenaan