Datum...

Aangezien wij de vorige 2 ( Amersfoort+Breda) door ziekte en werk  gemist hebben  kan ik nu alleen maar hopen op de vrijdag.
Ik denk dat het voor ons een uurtje rijden is en dan gaan we toch  tussen de files door.
( lees:na de ochtend- en voor de avondfiles)

Ik ben benieuwd!!!

groetjes Danielle.

Is het niet mogelijk voor de werkende mamma's die niet meekunnen om een snipperdag te nemen?
Want anders is het helemaal niet mogelijk om met zoveel mamma's te gaan.
De datum is ruim van tevoren bekend, dus kwestie van effe regelen, toch?

Groetjes van Cissy

Mijn vriend rijd ook elke dag naar Rotterdam (Den Haag en Zoetermeer) en hij zegt juist dat het weer heel rustig is dan..

Er staan inderdaad merendeel dezelfde namen op vrijdag en zaterdag. Maar de meeste geven aan de vrijdag als voorkeur te hebben. Ik begrijp niet zo goed waarom het nu zo'n punt is om een dag te kiezen. Het is pas over 4 maanden!

Wil de "organisator" een blinddoek om doen en dan maar in het wildeweg een van de twee dagen aanwijzen en dit hardop roepen in de vorm van een nieuwe topic?

Schept een boel duidelijkheid denk ik,..

Esmé mv Kay

Hai esmeeke, Vanwaar komen jullie. Want mijn man staat altijd bij amersfoort en utrecht vast en ring rotterdam is ook drama. Ik kom uit hengelo overijssel.

Wij wonen in Breda en eigenlijk de hele A16 is normaal stervens druk. Hij zegt wel dat je dan het beste rond 3 uur naar huis kunt rijden want dan rijd het nog prima door en niks aan de hand. Maar als je een uur later gaat rijden dan is het wel druk.

Maar goed, ik ben zo iemand  van ik zie het tzt wel. Ik ga wanneer ik wil gaan en kijk niet naar de tijd. Heb drinken bij me en ik stop wel even onderweg voor een slokje. Daarbij zal hij toch heeeel moe zijn van het spelen de hele dag dat hij waarschijnlijk zal slapen in de auto.

We horen wel welke datum het gaat worden,..

Esmé mv Kay

Ah kijk dat is nog eens een andere afstand....ik woon 4keer zover weg. En bij dit soort dagen gaat het vaak om de middag.,,,als ik ga wil ik  niet na een uurtje alweer naar huis. Maar goed datum is al geprikt, helaas de zaterdag voor mij.

Terug
Bovenaan