Datum...

Hoi hoi,
Nieuwe lijst

Vrijdag 28 september:
Jorick
Lillian

Wondernetje
Demi36
Daan Roos Linde
Paulinebert
Tobi
Terra
Mamamiep
Nands_76
Ilse 76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
HappyM
Marcia
Twanniemam
Mama Bianca
MoniqueS
Skitje

Zaterdag 29 september:
Jorick
Lillian
Wondernetje
Demi36
Paulinebert
Tobi
Terra
Mama van Thomas
Mamamiep
Nands_76
Marieke79  
Ilse76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
Happy M
Marcia
Sandra27
Twanniemam
Mama Bianca
Skitje

Groetjes Kitty en Tess.

Als de bestemming hetzelfde blijft mag je me op de vrijdag van de lijst halen. Heb het er met mijn man over gehad die zelf iedere dag naar rotterdam moet voor zijn werk. Tis geen doen op een doordeweekse dag...moet ook denken aan de kinderen die kan ik moeilijk pas om 20.00 hun avond eten voorzetten.

Hoi hoi,
Nieuwe lijst

Vrijdag 28 september:
Jorick

Wondernetje
Demi36
Daan Roos Linde
Paulinebert
Tobi
Terra
Mamamiep
Nands_76
Ilse 76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
HappyM
Marcia
Twanniemam
Mama Bianca
MoniqueS
Skitje

Zaterdag 29 september:
Jorick
Lillian
Wondernetje
Demi36
Paulinebert
Tobi
Terra
Mama van Thomas
Mamamiep
Nands_76
Marieke79  
Ilse76
Esmé
Nelly
Pally
Lisenka
Phira
Maesther
Angelface
Happy M
Marcia
Sandra27
Twanniemam
Mama Bianca
Skitje

Groetjes Kitty en Tess.

Hoi hoi,

Even een tussenscore.
Voor vrijdag staan er 23 dames op de lijst en voor zaterdags 25 dames.
Dus.....

Groetjes Kitty en Tess.

Tja das een lastige, tenminse als je kijkt...
Op vrijdag heb je te maken met file op de weg en op zaterdag met files in het park hihi

Nee hoor persoonlijk denk ik dat het qua file wel meevalt. Ik dnek toch dat we met zn alle op het grote veld bij de speeltuin gaan zitten.
Beetje kletsen, kids kunnen lekker spelen.

Ik denk dus dat zaterdag meevalt. Daarbij komt dat er aardig wat scholen hier in de regio op vrijdag een vrije middag hebben en er misschien ook aardig wat daar vertoeven.

Het maakt mij niet uit, ik hoef er niet ver voor (ik kan zelfs binnendoor rijden)
Ik ga mee met de meerderheid van de stemmen

Ik geloof alleen dat er op beide dagen een aantal dames staan die liever de vrijdag hadden. Maar eventueel anders ook wel zaterdag konden (want we willen dit natuurlijk niet missen). Aan de andere kant...Het is wel het leukst als er zoveel mogelijk kunnen.
O ja, en welke dames konden er vorige keer niet, maar hadden wel gewild? Het zou wel leuk zijn als er zoveel mogelijk van die dames een kans krijgen om te komen.
Wie waren dat ook al weer?
LiefsNElleke

Ja voor sommige is het misschien dichtbij en dan heb je geen last van de file. Maar als je al dik 2 uur moet rijden en je hebt ook nog de file tegen.... tja reken maar uit. Als ik om 17.00 vertrek kan ik op zijn gunstigst om 19.00 thuis zijn en dan nog moeten avondeten met de kids. Maar het kan ook 20.00 worden.

Terug
Bovenaan