Esme, het oorspronkelijke plan om naar Chimpie Champ te gaan was van mij afkomstig, maar omdat ik toen liep te tobben met Lydia heeft Pally een paar datums bedacht en in een nieuw topic geplaatst. Toen er gevraagd werd naar een centralere locatie door meer mensen heb ik de Schatkids in Veenendaal voorgesteld, omdat dat nu eenmaal een centrale plaats is. En omdat op 1 maart de meeste mensen konden, heb ik die datum maar voorgesteld. Mijn oorspronkelijk idee was ook om het zo ruim van te voren te doen dat iedereen zin had en mee wilde gaan en de datum in haar agenda vrij kon houden, zodat we een keer een echt grote forumdag konden houden met zoveel mogelijk mama's en kindjes. En ja, dan is een centrale locatie (wat Oosterhout bij Nijmegen in principe ook best is) gewoon het handigst, er zullen altijd mensen een eind moeten rijden als je zoveel mogelijk mensen bij elkaar wilt hebben. Zeeland, Limburg en Groningen liggen nu eenmaal niet bij elkaar om de hoek...Al lijkt dat soms wel zo als je ziet hoe gezellig we hier met elkaar omgaan.
Dus, mij maakt het allemaal niet uit, het leek mij gewoon leuk om zoveel mogelijk mensen samen te krijgen, om de eerste echt grote forummeeting te houden.
Groetjes, Rianne en Lydia (die nog steeds niet helemaal afgekickt is...)