datums forumdag 2008!!

Was ik toch nog weer even...ben nog aan het afkicken, begint  al wat te lukken...
Wat dachten jullie van zaterdag 1 maart, bij www.deschatkids.nl (mijn 2e thuis volgens Marieke, maar ben er inmiddels al maanden niet geweest) in Veenendaal? Ligt pal langs de A12, mss beter bereikbaar dan Chimpie Champ? Veenendaal ligt iig maar een paar km van het middelpunt van NL (Lunteren), dus centraler kan  haast niet. Lydia vindt het er altijd helemaal geweldig!
Groetjes, Rianne en Lydia

Ziet er erg leuk uit. Ik ben voor.

1 maart is wat mij betreft prima (het is wel nog in de voorjaarvakantie daar geloof ik, maar dat moet voor een zaterdag niet uitmaken)

groetjes Nanda

lijkt me wel leuk om de andere ook een keer te zien, vorig jaar maar een paar dames uit het oosten gezien.
Maar moet dat even bekijken zowiezo of ik de kids dan heb of dat ze bij hun vader dan zijn.

groetjes kim

Pally,.. je bent de organisator dus gooi zelf eens iets leuks  in de groep!!

Het moet ook niet zo zijn dat jij straks degene bent die 2 a 3 uur moet gaan rijden. Dat zou onzin zijn, want je hebt er zelf nooit bij kunnen zijn.  
Gewoon zelf een lokatie  en datum kiezen..

Mama's die echt graag willen komen en de reistijd te doen vinden kunnen dan nog vroegtijdig iets regelen. Je komt er anders nooit uit en het iedereen naar de zin maken lukt helaas toch niet, hoe jammer ook!

Kijk hier maar eens op!

http://www.uitmetkinderen.nl/

Groetjes en succes!!

Esme, het oorspronkelijke plan om naar Chimpie Champ te gaan was van mij afkomstig, maar omdat ik toen liep te tobben met Lydia heeft Pally een paar datums bedacht en in een nieuw topic geplaatst. Toen er gevraagd werd naar een centralere locatie door meer mensen heb ik de Schatkids in Veenendaal voorgesteld, omdat dat nu eenmaal een centrale plaats is. En omdat op 1 maart de meeste mensen konden, heb ik die datum maar voorgesteld. Mijn oorspronkelijk idee was ook om het zo ruim van te voren te doen dat iedereen zin had en mee wilde gaan en de datum in haar agenda vrij kon houden, zodat we een keer een echt grote forumdag konden houden met zoveel mogelijk mama's en kindjes. En ja, dan is een centrale locatie (wat Oosterhout bij Nijmegen  in principe ook best is) gewoon het handigst, er zullen altijd mensen een eind moeten rijden als je zoveel mogelijk mensen bij elkaar wilt hebben. Zeeland, Limburg en Groningen liggen nu eenmaal niet bij elkaar om de hoek...Al lijkt dat soms wel zo als je ziet hoe gezellig we hier met elkaar omgaan.
Dus, mij maakt het allemaal niet uit, het leek mij gewoon leuk om zoveel mogelijk mensen samen te krijgen, om de eerste echt grote forummeeting te houden.
Groetjes, Rianne en Lydia (die nog steeds niet helemaal afgekickt is...)

Ik wil alleen even kwijt dat ik het jammer vind dat het nu weer voor de 4e keer in omgeving Utrecht gehouden zal worden.. Te denken aan dierentuin Amersfoort, kinderboerderij Gorinchem en laatst de indoorspeeltuin met Ilya.

Voor mij is de afstand geen enkel probleem, maar voor vele andere mama's wel!

That's all I have to say..

Succes met organiseren!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan