datums forumdag 2008!!

En ik geloof dat we al een echte grote hebben gehad afgelopen jaar  in Rotterdam met 23 mama's

(enkele ontbraken nog..)

Voor mij is Veenendaal en Oosterhout wat ver; 172 en 177 km. Ik snap dat niet iedereen kan komen, welke plaats het ook is. En de kans dat de dames uit Groningen en Zeeland elkaar ontmoeten is waarschijnlijk heel klein.

Ik wil nog wel even kwijt dat ik het SUPER vond van Marloes en Marly dat ze naar Rotterdam kwamen vanuit Limburg!

Succes, het is niet makkelijk om uiteindelijk de knoop door te hakken als er weinig suggesties komen.

Gretjes,
Nelly

p.s.: Leende is voor mij al iets dichterbij: 148 km.

Ik vind het idd jammer dat ik de grote forummeetings gemist heb en heel vaak speelt de afstand mee. Mocht het Veenedaal worden dan is het vanuit Groningen 416 km heen en terug en dat voor een date van 2 á 3 uurtjes. Had ik nou maar gewoon in Den haag blijven wonen
Als het 1 maart wordt dan kan ik ook niet mee dan die dag komen wij terug van vakantie.

Succes met het plannen!
liefs jen mv mike

Hoi hoi,

Het klopt zeker, je kunt helaas niet iedereen tevreden stellen, maar het zit nu eenmaal in me om wel te proberen zoveel mensen gelukkig te maken.

Maar goed, veenendaal is voor ons nog prima te doen dus heb ik er geen problemen mee als dit tot nu toe boven aan het lijstje staat..
En Esmé ik weet eerlijk gezegd niet of veenendaal vlak bij uthrecht ligt had namelijk altijd een onvoldoende voor topografie.

Ik zal nu maar een tpoic maken voor de schatkist in veenendaal en hoop dat er dan weer gauw een volgende keer komt, heel ergens anders waar dan weer andere mama's op af komen. Ook ik vind het niet erg om een stuk te rijden maar er is natuurlijk een grens.. (chloë is niet zo'n autofanaat)

Ik zal even een topic openen en hoop dat er uiteraard veel mama's komen..

groetjes pally

Terug
Bovenaan