De 1e 10 kilo zijn eraf!

Na 2,5 maand Sonja Bakker met af en toe een SASdag zijn dan toch echt de eerste 10 kilo eraf! Ik ben er ERG BLIJ mee dat snappen jullie wel. Ik kan nog niet in mijn oude maatje maar ben wel goed op weg. Ik Sonja nog even door!

lfs ing

geweldig!!!

wou dat ik het doorzettingsvermogen had maar ja.....het wil niet.

knap van je hoor en die SAS dag heb je ook wel nodig denk???hou je je strikt aan het boek verder???

succes gr petra

Het valt ook niet mee hoor moet ik zeggen maargoed ik wordt gewoon verdrietig van al die rotkilo's dus heb een leuke bikini gekocht en ga net zo lang door totdat ik die pas!!! hahaha.

Ik hou me inderdaad netjes aan het boek en weeg het ook af. Anders eet je al snel teveel en val je niet af en dat demotiveerd weer zo enorm dat die zak chips zo gepakt is. Je wil niet weten hoe vaak ik al in de kast heb staat turen naar al het lekker wat ik wilde pakken. Als ik die kast weer dicht doe dan voel ik me beter dan dat ik er iets uit eet. Het is eigenlijk niet nadenken maar gewoon doen. Ik gebruik boek 1. Dat is simpel qua eten. Er zitten ook echt wel lekkere dagen bij hoor waarop ik bv 3 stokjes kipsate (met saus!) of iets van ovenfrites mag. Enne in die 2,5 maand heb ik 2 x friet en 1 x chinees gehad wat natuurlijk MEGA sassen is he! Als je het boek letterlijk volgt zonder te sassen ben je in 9 weken zo 15 kilo kwijt. Ik ben er 10 in een week of 10 kwijt en dat ligt aan het sassen. Maargoed op deze manier hou ik het wel vol en val ik toch af ondanks dat het wat minder snel gaat. Als ik het heel moeilijk heb prik ik een datum waarop ik iets mega vets en lekkers mag. Bv als ik het vanaf dat moment nog 2 weken volhou om het boek precies te volgen dan mag ik dat weekend na die 2 weken een keer sassen bv door friet te eten. Kortom voor mij werkt het al eist het net als bij elk ander dieet wel doorzettingsvermogen.

gr.Ing

nou vind het heel knap van je.

heb boek 1 ook in de kast liggen en inderdaad er staan best wel lekkere dingen in.en als ik jou resultaten zo lees moet ik er misschien toch maar weer eens mee starten.

en met je nieuwe bikini heb je een stok achter de deur.hoop dat je er snel in past.

gr petra

Zo he, das best veel al!! Heel knap hoor!!

Ik heb het eerste boek ook, ook wel verdere boeken, alleen het eerste boek vind ik toch het makkelijkst. Daar gebruikt ze veel producten die je toch wel in huis hebt, terwijl in overige boeken ze begint over indische cake (waar haal je dat???? en fruitontbijt, hebben we echt nooit!!!)

Hoeveel kilo wil je nu nog kwijt?

Hoi Inge,

Wat goed van jou, ga zo door!
Ik heb het boek ook gehaald, maar na 5 dagen ben ik er alweer mee gestopt :-(
Nu heb ik me voorgenomen om na Tara's tweede verjaardagsfeestje van a.s. zondag ECHT ermee te beginnen, nu alleen maar hopen dat ik het ook volhou ......

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan