De 1e 10 kilo zijn eraf!

Ik wil er nog 15 af krijgen maargoed dat zal wel die 9 maanden af duren hoor. Ik heb dan echt mijn ideale bmi bereikt van 22. Kortom dan kan ik weer in mijn replayspijkerbroek. Ik ben na mijn studie ook eens 20 kilo afgevallen dus ik weet dat ik het kan. Ik blijf daarna op gewicht door normaal en verantwoord te eten dus niet weer aan het snoepen te slaan want dan blijf je jojo-en. Dit betekent niet dat ik niets meer mag maar als ik bv een weekend heb gehad waarin we veel en slecht hebben gegeten bouw ik die week daarna een balansdag in of als het heel ernstig is bv 3 kilo aankomen op vakantie doet een weekje sonja bakker wonderen. Kortom normaal en bewust eten en een beetje bewegen. Als ik naar het centrum wil loop ik achter de kinderwagen (heb een duowagen voor de kids).
gr.Ing

Super zeg!
Welk boekje van Sonja gebruik je?
Ik ben inmiddels ook al aardig op weg.
Maar mijn figuur is gewoon veranderd. Mijn buik is niet strak meer... nog steeds overtollig vel! En ik baal daar ontzettend van!
Ik weet dat ik oefeningen moet doen. Maar daar ben ik te laks voor.
Ik ben savonds zo blij als ik eindelijk iets voor mijn zelf kan doen... en dan bedoel ik ff achter de laptop ofzo!
Ik wil graag terug naar mijn oude gewicht... 58 kilo.
Ik ben ook klein. Dat betekend dat er nog ca 7 kilo van af moet.
Ik denk toch maar dat ik ook met Sonja in zee ga. Als je er echt 15 kilo van kan afvallen?! Maar graag hoor ik welk boekje van haar het radicaals is.
Bij mij is het alles of niets...!

quote: blabla28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-05-2009 20:38:07'));

Super zeg!
Welk boekje van Sonja gebruik je?
Ik ben inmiddels ook al aardig op weg.
Maar mijn figuur is gewoon veranderd. Mijn buik is niet strak meer... nog steeds overtollig vel! En ik baal daar ontzettend van!
Ik weet dat ik oefeningen moet doen. Maar daar ben ik te laks voor.
Ik ben savonds zo blij als ik eindelijk iets voor mijn zelf kan doen... en dan bedoel ik ff achter de laptop ofzo!
Ik wil graag terug naar mijn oude gewicht... 58 kilo.
Ik ben ook klein. Dat betekend dat er nog ca 7 kilo van af moet.
Ik denk toch maar dat ik ook met Sonja in zee ga. Als je er echt 15 kilo van kan afvallen?! Maar graag hoor ik welk boekje van haar het radicaals is.
Bij mij is het alles of niets...!

Het eerste boek van Sonja is het strengst!!

Goed hoor! En ook al heel snel hoor, de eerste tien kilo! Erg knap.

Na de zwangerschap van Lotte zijn wij ook gaan Sonja Bakkeren, maar wij deden dan alleen met avondeten haar recepten. Overdag aten we 'gewoon' (wel een beetje opletten wat natuurlijk, je moet geen balen chips naar binnen gaan werken). We waren ook niet heel streng, want we kookten ook wel tussendoor 'gewone' maaltijden. Zonder al teveel moeite raakten mijn man en ik kilo's kwijt. Ik was zelfs twee kilo lichter dan voor de zwangerschap.

De recepten vonden wij erg lekker. Zo lekker dat wij onlangs weer de recepten tevoorschijn hebben gehaald, maar nu de lightproducten vervangen voor de 'gewone' omdat ik weer zwanger ben. Wij hebben de boeken 'zomerslank, gezond genieten en bereik en behoud', het eerste boek hebben wij dus niet.

Groetjes, Marisa

Ik heb ook heel veel baat gehad met Sonja Bakker na mijn eerste zwangerschap! Ga straks ook weer beginnen als boefje 2 zich gemeld heeft (morgen ben ik 40 wkn!!!!) Bij mij gaan de kilo's er ook niet zo vlot af, maar de vorige keer ben ik ze na een maandje of 9 helemaal kwijtgeraakt met zelfs een kilootje of 2 extra! Echt slank zal ik nooit worden (ben ik ook nooit geweest) maar mijn streven is deze keer toch weer om zo'n 24 kilo af te vallen. Ik weet dat ik het kan, als ik er maar de tijd voor neem. Ach, ja, ik heb straks met twee van die boefjes helemaal geen tijd om te eten, want dan ben ik alleen maar aan het rennen!!!!

Groetjes, Linda

Jij kan dus elk moment bevallen! Spannend zeg! Die van mij is vandaag precies 4 maanden.

Ik ben er nog lang niet hoor met lijnen. Ik moet er 25 kwijt dus nog 10 te gaan om mijn oude slanke ik te worden. Enne 2,5 maand is niet snel als we het over sonja hebben. Als ik het streng had gedaan was ik er al sneller meer kwijt maar dit is haalbaar en gezond want tja amper slapen en weinig eten is niet altijd een goede combi. Ik hoop dan ook als ik de 9 maanden na de bevalling heb bereikt de 15 kilo die ik nu nog kwijt wil ook echt kwijt te zijn.

Succes met bevallen!
lfs ing

Dank je wel! Ik vind het allemaal superspannend want deze keer wordt het een natuurlijke bevalling. Mijn dochter is met de keizersnee gehaald dus ik vind het allemaal doodeng, eerlijk gezegd. (ben echt een held op sokken nu....)
Wat gaat dat allemaal toch snel! Ik volg toch regelmatig de verhalen hier op het forum en ik kan me nog goed herinneren dat je   bevallen was en nu is jullie ventje alweer 4 maanden!

Vanavond komt Sonja ook weer op tv: SOS Sonja. Ik vind het helemaal te gek dat programma! Half 10 op RTL4, niet vergeten!

Groetjes, Linda

Maak je geen zorgen. Ik heb 2 natuurlijke bevallingen gehad. Bij de een zetten ze de pomp erop met een ruggeprik om het haalbaar te maken maar de ruggeprik deed het niet...(zat verkeerd)  en bij de 2e bleef ik hangen op 5 cm ontsluiting en wilde Jens al komen. Echter ben ik niet zwaar getraumatiseerd en heb ik er 0 hechtingen aan over gehouden dus het is echt te doen hoor!! Gewoon laten gebeuren dan gaat het het snelst en ontsluit je het best.(en is de pijn het beste te doen)  Enne tegenwoordig is overal een ruggeprik aanwezig dus als je echt de zenuwen hebt, gewoon aan laten rukken dat ding. Ik vind die zogenaamd stoere moeders die het wel even zonder doen terwijl niemand dat zich achteraf meer herinnert echt niet beter in bevallen dan een ander hoor. Die angst houdt juist de boel tegen dus probeer voor zover mogelijk een beetje vertrouwen te krijgen. Als je het echt niet red vraag je gewoon om pijnbestrijding en laat ze je lekker high maken!! hihihihi!
gr.Ing

Terug
Bovenaan