De 1e 10 kilo zijn eraf!

En oojaa goed dat je het zegt want ik was Sonja vergeten. Wat een dramatische gevallen zijn dat he!! Voel ik me ineens niet meer zo sneu met mijn 25 kilo teveel (nu nog 15!!!)

Ik heb trouwens ook een web-log. www.wensweb.web-log.nl

doeiii

ing

Indische cake kan je gewoon bij de ah halen. Ligt onderin bij de roomboterkoekjes, bij de andere cakes. Moet zeggen dat het best lekker is.
Maar goed. Ik was bij mijn dochter; juli 07, ruim dertig kilo aangekomen. Ik heb toen 7 mnd bv gegeven en was toen ook niet gemotiveerd om af te vallen. Ik moest na die 7 maanden nog 20 kilo kwijt om weer op mijn gewicht van voor de zwangerschap te komen. Op de 1e verjaardag van mijn dochter moest ik nog vijf kilo. Ik ben dus in 5 maanden 15 kilo kwijt geraakt. Met sonja. Ik heb drie boeken en heb ze regelmatig afgewisseld.Ik vond het goed te doen, ook doordat ik af en toe een sasdag inlaste en dan ook een echte.
Mijn zoontje is nu twee maanden en ik moet er nog tien vanaf om op het gewicht te zitten van voor mijn zwangerschap en vijftien is het doel. Alleen ben ik al op een dieet omdat hij een koemelkallergie heeft en mogelijk ook nog andere. Dit dieet is niet te combineren met sb. Dus dat moet maar even wachten. Doel is om op zijn 1e verjaardag ook die 15 kilo kwijt te zijn.

Wat goed zeg!! Ik heb vrijdag gesast met frietjes maar helaas smaakte het me totaal niet dus eigenlijk is het erg jammer.
Zometeen biefstukje met ovenfrites en rauwkost. Klinkt niet erg a la sonja b. maar is het wel. Ik blijf een beetje steken op 11 kilo dus ik probeer deze week weer wat extra te bewegen. Hoe vaak deed jij een sasdag en sporte je extra ofzo?

gr.Ing

Terug
Bovenaan