De 1e oktober 2008 mama!

Hallo allemaal,

Ik ben Billie, 28 jaar, mama van Quinten van 14 maanden en  nu net zwanger van de tweede in ronde 2! UItgerekend op 12 oktober!

Ik hoop snel meer oktober 2008 mama's te ontmoeten op dit forum!

Liefs

hoihoi
ik ben rond 6/7 okt uitgerekend voor ons eerste wondertje
Heel spannend allemaal vind ik

Even met jullie ervaring,
wanneer moet ik de verloskundige bellen
en doen jullie mee aan moeders voor moeders.

Nou veel zwangerschapsplezier zonder teveel kwaaltjes

groetjes hunnybun

Hallo!

Ik ben Michele en ben zwanger van ons 3e kindje! 5 oktober uitgerekend volgens mijn eigen berekening. Gaat alles goed bij jullie, nog geen vervelende kwaaltjes? Ik merk meestal niet eens dat ik zwanger ben, alleen wat gevoelige borsten. Op sommige dagen heb ik ook zo'n soort menstruatie-achtige pijn in mijn buik, maar verder geen gekke dingen.

Nou geniet ze!

Hoi Hunnybun,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!
Je zou nu al de verloskundige kunnen bellen, alleen zullen ze dan hoogstwaarschijnlijk een afspraak met je maken voor wanneer je de 11 weken bent gepasseerd. Meestal is de eerste afspraak rond de 12 weken. Die eerste 12 weken vind ik de allerergste, je weet helemaal niet of het allemaal goed zit... zo onzeker. Pas  als ik de termijnecho heb gehad  kan ik in ieder geval lekker gaan genieten. Nog een week of 7....

groetjes

Hallo oktobermama's

Ik ben Christa 28 jaar en zwanger van ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van 13 maanden oud. Ik denk dat ik 1 oktober ben uitgerekend, maar het kan ook wel iets eerder zijn, want ik had altijd een korte cyclus van zo'n 25 dagen. Dinsdag 12 februari mag ik al naar de VK voor een intake-gesprek en donderdag 14 februari krijg m'n 1e echo, echt heel spannend. Ik heb namelijk al 2 keer een miskraam gehad, dit was nog voor de zwangerschap van m'n zoontje. Als de echo goed is kan ik pas echt blij zijn, dus nog ff afwachten maar. Verder heb ik nog weinig kwaaltjes, soms iets buikpijn. Bij m'n vorige zwangerschap ben ik 20 weken misselijk geweest, dit was vreselijk! Hopen maar dat dat niet weer is.

Verder wil ik jullie natuurlijk allemaal van harte feliciteren!!!

Groetjes Christa

iedereen gefeliciteerd.
Ook ik heb weinig kwaaltjes. In nov heb ik een miskraam gehad. Bij de echo met 12 weken hoorde we dat het niet meer leefde. Ik mag gelijk het z;huis bellen voor een echo als ik zwanger ben. Maar wacht toch tot ik 10-12 weken ben. Ze doen 1x een echo en omdat het toen bij 9 weken misging wil ik na 9 weken een echo. Als alles goed mag gaan dan wil ik eind maaart een echo want dan ben ik jarig en kan ik het tegen iedereen vertellen. Maar dat doe ik ook wel eerder. Deed dat vorige keer ook en vond dat vanwege de miskraam erg prettig. Veel mensen leven dan met je mee. En die het meest meeleefde mogen het nu ook vroeg weten.
Heb mezelf al verwend met een schattig truitje, al voordat ik de test deed. Wist het ineens zeker. Kocht een test en deed hem. Was geweldig blij. Zo snel na de miskraam

Hallo dames! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben zwanger van de 2e. Mijn zoontje Dean is van 5 oktober 2006 en ik ben ongeveer 11 oktober 2008 uitgerekend.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan