De 1e oktober 2008 mama!

hoi meiden,

omdat wij op een roze wolk leven (hihi) is mij tekst ook roze!!

ik ben ingeborg 26 jaar 1e ronde 1e kindje en zwanger!!
ik ben 11 oktober uitgerekend.

ik vind het allemaal erg onwerkelijk omdat je hoort dat het zo vakke veel langer duurt voor je zwanger ben en ik er dus nu niet echt rekening mee gehouden had maar o wat ben ik blij!!!!!

geniet er allemaal van en ik hoop op mooie en leuke ervaringen van jullie allemaal!!

groetjes inkie

jaaaaaaah! Ook ik ben een bofkont! Pas net begonnen en meteen in een keer raak... Wie had dat durven denken en hopen! Ben 6 oktober uitgerekend en kan niet wachten tot ik mijn eerste echo heb gezien, pas dan durf ik er echt van te genieten. Je hoort immers zoveel verhalen om je heen......
Ben echter zo blij, dat het van mijn voorhoofd is af te lezen, ik heb nu al moeite om het voor me te houden. Wanneer gaan jullie het heugelijke nieuws vertellen?

Hallo dames!!
Ook hier goed nieuws! Bij ons ook de eerste echte ronde meteen raak! Had de eerste ronde helemaal misgeteld! Ook ons eerste kindje!
Vind het allemaal zo onwerkelijk, eng en spannend en durf het ook bijna niet te geloven...zou het liefst elke dag een test doen!!!
Denk dat wij het rond week 8 aan de mensen vertellen die dichtbij ons staan, en de rest zal het denk ik rond 12 weken horen....als ze het dan nog niet zien??!!
Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, maar vind het wel leuk om het hier alvast met jullie te delen...zitten tenslotte toch allemaal een beetje in hetzelfde schuitje he!!!
Lfs Judith

Hoi meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Ook ik ben een blije gelukkige! Vanmorgen een test met 2 streepjes in mijn handen. Wel een licht streepje, maar toch duidelijk te zien. Heb 3 dagen voor mijn nod getest, dus over een paar dagen ga ik nog eens testen om te kijken of het streepje al wat dikker wordt.

Even voor de records: ik ben 39, heb een zoontje van 4 en ik heb afgelopen november een curretage gehad van een kindje van 9,1 dag oud. Dus ik ben heeeel blij dat ik nu weer zwanger ben.

Groetjes,
Luna

Hoi Luna, ik ben blij voor je dat je nu ook op dit forum ben.
Voor de andere. Ik ben ook 39. Hoop voor mijn 40e (over 2mnd) een goede echo te hebben. Dat zou mijn allermooiste verjaardagskado zijn.

hoi allemaal!
allemaal gefeliciteerd!
ik ben ook een van de gelukkigen die zwanger is!! ik denk dat ik 8 oktober ben uitgerekend. Ik ben 28 jaar en dit zal ons eerste kindje zijn.
echt spannend allemaal, ik kan het nog niet echt bevatten dat het zo snel al raak is!
Ik was net bij de gyn geweest omdat ik al 4 maanden niet ongesteld was geworden. ik kreeg provera voorgeschreven om de menstruatie op te wekken. Maar omdat ze twee eitjes zag /of cystes ben ik eerst toch nog maar op eigen initiatief ovulatietesten gaan doen( moesten toch nog wachten met de provera omdat ik op vakantie ging). en ja hoor na een kleine week had ik een eisprong en twee weken later dus een positieve zwangerschapstest!! als ik die ovulatietesten niet had gedaan had ik gewoon een miskraam opgewekt!
 sorry het is een heel verhaal geworden, maar ik ben gewoon zo blij!!!
groetjes bootje

Hallo oktobermama's

Leuk dat het oktoberforum in de lucht is, was al begonnen op het gewone zwangerforum.
Ben 1 oktober uitgerekend van ons tweede kindje. Ons eerst kindje is 10 maanden en we hadden niet verwacht dat het al zo snel weer zou lukken, we zijn echt superblij.
Heb zelfs al een echo gehad omdat ik een zeer onregelmatig cyclus heb, maar er was nog weinig op te zien omdat het nog heel erg pril is. Alleen het vruchtzakje was te zien, maar dat is normaal voor 5 weken. Mag 14 februari weer voor een echo, hopelijk is alles dan genoeg gegroeid. Daarna gaan we het vertellen, echt spannend, kan nu al bijna mijn mond niet houden.

Liefs Babs

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Wilhelmin: ik heb net als jij in november een miskraam gehad.  Kreeg bij echo in de 11e week te horen dat het hartje niet meer klopte. Heel verdrietig. Maar ik ben zo blij dat ik zo snel  weer zwanger ben!!!
Als alles goed gaat wordt dit ons tweede kindje. We hebben een dochter van 5. Ik ben nu wel een stuk minder onbevangen. Ik wacht nu ook wat langer voordat ik de mensen om me heen dit nieuws vertel. En toch heb ik er deze keer een beter gevoel bij. De vorige keer  had ik, vooral in het begin, een slecht voorgevoel. Dat heb ik deze keer niet. Dus: allemaal succes gewenst. Ik hoop dat we allemaal van onze zwangerschap kunnen genieten en niet te veel last zullen krijgen van vervelende kwaaltjes. Nou, voor mij kan het voorlopig niet stuk: JOEPIE, IK BEN ZWANGER!!!

Terug
Bovenaan