De 1e oktober 2008 mama!

Allereest, allemaal gefeliciteerd!!!

Ik zal mij even voorstellen
Ik ben Natalie 25 jaar en ben getrouwd met Dennis 29 jaar.
Ik heb zaterdag positief getest na 9 rondes.
Vanochtend nog een clearbleu gedaan en die gaf binnnen 30 sec. zwanger aan.
Vanochtend bij de ha geweest omdat ik al voor mijn eisprong buikklachten had die maar niet over gingen. Ik ben waarschijnlijk 10 okt uitgerekend, maar er is een hele kleine kans dat ik al vier weken verder ben.
Daarom  heb ik mijn eerste vk afspraak al met 8 weken, nl 5 maart. 4 dagen voor onze eerste huwelijks "verjaardag". Waarschijnlijk krijg ik dan snel een echo om te kijken hoe ver ik ben.
Hier weinig klachtjes, alleen wat lucht in mijn maag en af en toe ongiekrampen.
Niets te klagen dus.

Groetjes Natalie

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd hè! Vind het superleuk.

Ik ben voor de vierde keer zwanger, we zijn 'bezig' sinds zomer 2005, maar tot nu toe ging ´t steeds met zes, zeven weken mis. Ik ben dan ook hartstikke bang, ook al hebben de doktoren niets kunnen vinden en mag ik er dus van uit gaan dat het gewoon goed gaat. Maar hé, ik voel me wel lekker zwanger nu. Ben nu vijf weken, over drie weken mag ik komen voor een vroege echo (dat doen ze als je miskramen hebt gehad). Als het goed is klopt het hartje dan. Tot die tijd wens ik iedereen veel genieten en veel succes met de klachtjes, ik doe nog even niet mee, want het staat nog een beetje te ver van me af. (Emoties hè!)

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hallo Allemaal!

GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik ben Jessica en ik heb een dochtertje van 2,5 en nu dus net zwanger van nr2! na 8 rondes eindelijk raak! Ik ben volgens de ene site uitgerekend op 16 oktober en de ander zegt 13 oktober!

Ik voel me goed, wel ontzettend moe( had ik vorige week ookal) en wat last van steken in mijn buik en krampjes. Jullie ook??????? Is er al iemand misselijk?

Meiden geniet er allemaal van!!!!!

liefs jessica

Hi Jessica.

Ik heb van donderdag tot gister best wel heftige krampen gehad, sinds vandaag voel ik het nog wel maar is het meer zeurderig gevoel.
We hebben het nieuws gister aan mijn ouders verteld (zit er bijna elke dag, dus ze hadden het toch zo door gehad)
Mijn schoonvader vertellen we het van de week, hebben een speen gekocht met
"IOpa" nu hopen dat hij de hint gelijk snapt.

Groetjes Natalie

Hoi Jessica!

Vanmorgen heb ik toch nog maar een keer getest, en het streepje was al duidelijker dan de testen van vrijdag...kan het nog steeds niet geloven!

Moet zeggen dat ik eigenlijk ook nog nergens last van heb, behalve van een rommelende buik...maar ja, als dat alles is en blijft (hoop ik) dan mogen we niet klagen he!

Probeer er lekker van te genieten!
Lfs Judith

Hallo dames,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben zelf 7 september uitgerekend van ons tweede kindje en kwam even hier spieken. Al aardig wat zwangeren ook hier!

Mama van dean: heb je iets van Msn ofzo? Kom je wel eens op babybrabbel? Daar kan je het uitwisselen zondar dat anderen het kunnen zien. Anders even een andere manier vinden als je dat leuk vind. Wel heel toevallig. We zitten straks met precies hetzelfde leeftijdsverschil tussen eerste en tweede kindje! Leuk! Hoop dat alles goed met je gaat

Nou meiden, ik wens jullie een goede zwangerschap! Genier ervan, want bijzonder is het zeker!

Groetjes Jojo

Allemaal gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Had net een heel verhaal geschreven op het 'zwanger zijn' forum maar zie net dat het oktober 2008 forum ook geoepend is.

Ik zal me ook voorstellen. Ik ben Irene, 28 jaar en woon samen met mijn vriend. We zijn 12 oktober met de pil gestopt. Eerste cyclus duurde erg lang, pas na 75 dagen ongesteld. Maar tweede ronde gelijk raak! We hadden het echt niet verwacht zo snel  , dus we waren even redelijk geshockt. Maar nu bijna een week na de positieve test en een alcoholloze  carnaval (voor mij dan, niet voor mijn vriend ) begint het een beetje te bezinken.

Vanmorgen is de consulente voor Moeders voor Moeders langs geweest. Ze doen dan nog een test om te zien of je genoeg hormoon hebt, erg prettig om weer een positieve test te zien! Heb een aantal blaadjes gehad om door te lezen en volgende week krijg ik ook nog een boek. Leuk! Heb besloten om de flessen toch maar gewoon bij de voordeur te zetten. We wonen niet in een doorgaande straat, dus vrienden/kenissen zullen het niet zien. Alleen de buren zullen het dan zien, maar ja, dan zien ze het maar...

Vanmiddag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Een boel informatie moeten geven over onszelf en vooral veel info gekregen. Over 7 weken mag ik terug komen, dan ben ik 12 weken. De termijnecho mogen we al met 10 weken laten doen, joepie!!!!! Hoe eerder hoe liever! Van de verloskundige ook allerlei (reclame)cadeautjes gekregen (knuffeltjes, koffertje, gezondheidsproducten, tijdschriften, etc) dus een hoop informatie om door te lezen.

Hebben jullie dat ook dat er opeens zoveel op je af komt waarover je na moet denken??? Kinderopvang, minder werken, kraamhulp, wanneer aan wie vertellen, borstvoeding, thuis bevallen, etc??? Of komt dat doordat ik al bij de verloskundige ben geweest?

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan