De 22 weken prik tegen kinkhoest

Ik ben nu 9 weken maar ik ga hem zeker halen! Mijn zwager is arts en mijn man zit in de onderzoeken van ziektes en vaccinaties en is heel critisch en heeft gelukkig veel kennis van deze vaccinatie maar ook andere dat hij mij zeker ook adviseer om dit te doen. Ondanks mijn angst voor spuiten ? laat ik het dus doen en is mijn man daar zeker ook bij, net zoals iedere afspraak waar ik bloed moet prikken of iets anders.☺️?alles voor de kleine, het is zo gewenst! 

Ik heb hem ook gehaald! Kreeg hem gewoon nog vergoed ook via Zilveren Kruis. Goed dat dat vanaf maandag standaard gaat worden. Die prik zelf duurt echt 5 seconde, geen angst voor hebben! Je hebt hooguit een weekje een stijve arm/spierpijn. Super kleine moeite voor zo’n groot effect. ?

ik heb hem twee jaar geleden toen hij in nederland net een beetje in opmars kwam al laten zetten. Waarom? In canada en belgie doen ze het al jaren bij alle zwangeren, daarbij ken ik via via iemand die een baby bijna verloren heeft aan kinkhoest. Mijn schoonzus heeft extra navraag gedaan in het lab waar zij werkte dus ik had zoiets van ik doe hem.  

Terug
Bovenaan