De 24uur voor je bevalling begon

<p>Hoi dames. Ik ben benieuwd. Hoe voelden jullie je de 24 uur voor je bevalling begon? Had je door dat het er aan zat te komen? Had je gekke dingen: moeheid, of juist actief, enorme nesteldrang, enz enz. </p><p>Ik ben in de wachtmodus voor mijn bevalling en ben benieuwd naar ervaringen van anderen! </p>

Ik heb de dag ervoor het hele huis nog schoongemaakt. Dat ik achteraf nog dacht waar haal ik de energie vandaan ?. De weeën begonnen bij mij snachts dus werd er wakker van. Daarvoor eigenlijk niks gemerkt. 

Ik merkte helemaal niks anders, s avonds nog op de scooter een ijsje wezen halen en s nachts braken mn vliezen. 
Succes met wachten!

Ik merkte ook helemaal niets. Ik was de dag ervoor gestript maar na wat lichte krampen voelde ik helemaal niks meer. Dus ik dacht ook dat het nog wel even ging duren, had ook al een afspraak in het ziekenhuis omdat ik dan 42 weken was. Toen braken ineens mijn vliezen en ging het heel snel. 

Ik was die dag nog op standaard controle geweest bij de verloskundige met 38+4, alles was prima. Toen ik me smiddags op de bank nestelde begon ik opeens wat vruchtwater te verliezen. Uiteindelijk is m'n dochter 72 uur later geboren ?. Ik kreeg geen weeën dus ben opgenomen om deze op te wekken. De 24 uur voor m'n bevalling wist ik dus al dat ik heel snel ging bevallen aangezien ik m'n halve kraamverband voorraad al bijna op had :p 

24 uur voordat m'n bevalling (van onze derde) begon:
Idd veel bezig met opruimen
Af en toe steken, sommigen zwaar
De laatste paar uurtjes kreeg ik opeens slaap, ik kon niet meer maar heb ik ook heerlijk geslapen! 
En toen ik wakker werd, hoorde en voelde ik m'n vliezen breken, in bed.. 
Een half uur later, kwamen we inclusief ontsluitingsweeen, aan in het ziekenhuis..  en de 2 uur erna kreeg ik 10 cm ontsluiting en werd onze prachtige dochter geboren :) 
Ik voel zoveel liefde als ik terugdenk aan die laatste 24 uur :) 

Ik wens alle mommy's to be veel sterkte en succes!! 

Ik was heel onrustig in me lijf op zaterdag avond dacht ik breng de hond voor een nachtje naar mn ouders mn vriend ging nog even naar vrienden en ik was net een uurtje thuis en lag in bad toen begonnen de weeën ( om 21:00) hele tijd mn vriend wel geappt en heb hem toen gevraagd om 12 uur om toch maar naar huis te komen op maandag ochtend uiteindelijk is onze dochter geboren

Terug
Bovenaan