de 9 maanden beurs

hee hee dames

wie gaan er allemaal?
ik ga met vriendje lief. we hebben voor kerst kaartjes gehad. als het net zo leuk en informatief is als de jong gezinnen beurs heb ik er zin in!!!

Ik ga als het goed is met mijn moeder vrijdags, heb er ook zin in!!! Ben 2 jaar geleden ook geweest en vond het toen wel erg leuk, het was toen ook allemaal nieuw natuurlijk voor me nu komt de 2de maar heb er wel zin in!!!

Ik ga samen met mijn zusje op vrijdag overdag. Is erg leuk, want mijn zus heeft een dochter van 3 maanden!
Een jaar of 4 geleden ben ik een keer met m'n schoonmoeder en schoonzus geweest en dat was ook leuk, alleen had ik er toen zelf nog niet veel aan.

Hier ook nog snel moe maar vrijdags me moeder en ik allebei vrij dus mooi makkelijk!!! Zal na die dag ook wel weer uitgeput zijn maar ja je moet er iets voor over hebben om te shoppen he ;)

vervellen heeeee dat zwanger zijn... en dan voor al dat je rekening moet houden met je vermoeidheid!!!!! voor ieder geval als je vrijdag of zaterdag ga heb je nog wat weekeind om in bij te komen

Ja idd haha. Ach ja je moet er wat voor over hebben he. Maar eerlijk is eerlijk deze zwangerschap valt me echt veel zwaarder dan de eerste veel meer klachten en kwaaltjes maar ja komen we ook wel weer overheen. Morgen weer bij de vk op bezoek kijken wat ze zegt nu denk dat het werken zo beetje verleden tijd gaat zijn maar ja we zullen zien. Maar oh wat zal de tijd dan lang gaan duren ook al werk ik nog maar 2 halve dagen, je bent er toch even uit dan he.

Terug
Bovenaan