de 9 maanden beurs

Ik ga dadelijk na de vk toe moet er om 2 uur zijn dus heb nog even de tijd. Vandaag wel gewerkt maar was niet zo super suc6 vooral nu niet meer nu ik thuis ben komt alles eruit misschien ook wel goed dat ze het een keertje ziet maar ja voor mij minder fijn. En ja foto's inplakken zal ik wel even zoet mee zijn heb nog foto's liggen van vakantie turkije uit 2008 schaam schaam en dan nog alle foto's van Michiel vanaf zijn geboorte tot nu (2009) en heb me schoonmoeder beloofd de foto's van de bruiloft van me schoonzusje in te plakken zo dikke 1000 maar die moet ze eerst op volgorde leggen voordat ik daar mee kan beginnen ach ja daar ben ik allemaal eerst wel een maandje zoet mee haha.
Zal wel even laten weten hoe het was.
Groetjes

wij gaan ook naar de 9 maanden beurs op donderdag ik ben dan al vrij en manlief heeft vrij genomen onze zoon zit dan op school is toch wat lekkerder als we samen zijn en geen kinderwagen ofzo nodig wat wel makkelijk is voor als we wat kopen maar daar is manlief voor hahaha

Wij gaan ook... de 18de... lekker samen met manlief.... had niet verwacht dat hij mee zou willen maar hij vond het gezellig om te gaan.. maken we er gelijk een dagje uit van...

Ik ga ook samen met vriendje lief !! Had dan ook meteen kaartjes gekocht wanneer ik het op internet zag. Even een dag saampjes tussen uit en lekker even aan ons zelf (tweetjes) denken :D ! heb er wel zin in hoor... weet en hoor van jonge gezinnen dat het een hele mooie en leuke beurs is.

Terug
Bovenaan