de 9 maanden beurs

Ik zit nu al 6 weken thuis en tot nu toe vermaak ik me nog redelijk... Ziet er niet naar uit dat ik nog aan de slag kan voor het verlof omdat de bekkenklachten alleen maar erger zijn geworden de laatste tijd. Ik zou ene par uurtjes kunnen werken, maar ik moet 2 uur reizen per dag en dat gaat dus niet!
Donderdag as weten we als het goed is wat het wordt en kan ik hopelijk een beetje gericht zelf wat "klussen" voor de babykamer.

Dus jij zit al een tijdje thuis, wel fijn dat je je nog vermaakt dan. Ach ja ik denk ook dat het erger lijkt dan het is. Uit eindelijk zal je toch wel vermaken hoop ik. Maar als ik dan denk aan al die tijd die nog gaat komen dan denk ik wel pff.
Maar fijn dat je donderdag de echo hebt joh!!! Dan heb je daarna echt gericht klus tijd idd..
Ja zolang ik geen ander huis heb kan ik zelfs daar niet echt mee bezig, ach ja zal vast wel wat vinden in die tijd. Zoals foto's afdrukken en inplakken heb ik dan alle tijd voor. Ach ja laten we eerst morgen maar afwachten. Heb nu weer even lekker uurtje geslapen haha.

Wij gaan ook... gezellig met zn 2tjes. Wij gaan woensdags...
Zijn er vorig jaar even gauw overheen gelopen toen we dr kwamen voor de huishoudbeurs. Ook nu gaan we het lekker combineren.
Vond het vorig jaar erg leuk. hoewel we nergens echt bij stilgeztaan hebben. Nu beginnen we daar en zolang ik het volhou sjokken we nog over de HH beurs heen, en dan lekker met de trein terug naar huis.

Wij gaan zaterdags erna toe. Door de weeks werken we en weekend hebben we vrij en kunnen we op ons gemak gaan. En is ook nog stukkie rijden voor ons.. Moeten helemaal van het zuiden komen. Maarja lekker dagje uit samen met me vriend

Wij gaan ook samen. Hebben op vrijdag allebei vrijgenomen, dus er een leuk dagje van maken.
Ben helemaal niet zo van de beurzen, maar deze hoort er nu wel een beetje bij, vind ik.

@bietje1984:
Hoop dat je zo lang mogelijk kunt blijven werken, maar als het niet gaat of niet goed voor je is moet je toch voor jezelf en de kleine kiezen. Foto's inplakken is ook zo'n klusje dat normaal blijft liggen en waar je dan lekker tijd voor hebt. Ik doe alles gewoon heel rustig aan en dan doe je er al langer over :)
Hoe was het bij de VK?

Terug
Bovenaan