de avonduurtjes....

Bah Suzanne, das niet fijn.
Kan je echt opbreken dat gehuil. Zielig om te zien ook en frustrerend dat je niks kunt doen.
Ik zou ook niet meer toe kunnen voegen aan alles wat de meiden voor mij al beschreven hebben. (sorry en één papa)
Soms kan je ook gewoon een huilerige baby hebben. Ik schijn zelf ook mijn eerste levensjaar super veel gehuild te hebben. Veel onderzoek gedaan maar uiteindelijk niks gevonden (in die tijd dan)
Hoop dat jullie een oorzaak vinden en dat er anders idd een paar goede dagen bij zitten.
Maar trek wel aan de bel als het te vermoeiend wordt. Ik weet niet of je een beetje een sociaal netwerk/vangnet hebt, maar breng Saar anders een keer naar opa, oma, oom of tante en neem wat tijd om bij te tanken.Lekker even weg met man of vriendinnen. Doe hoor want dat huilen en continu bezig zijn kan erin hakken! Saar is het best af met een mamma die ook lekker in haar vel zit.
Veel sterkte en liefs. Hanneke

hoi!
Dit klinkt heel herkenbaar. Juul deed dat in het begin ook heel erg. Ze had die periode ook heel veel last van krampjes en scheetjes. sinds we zijn overgestapt op Omneo gaat het een stuk beter (dit ook omdat ze een allegische reactie had op de gewone melk).
Misschien een idee??

Heb 'de ontdekking van de hemel' al klaar liggen voor Saar, maar de broodnodige wijntjes om het boek door te komen moet ze toch nog echt even mee wachten tot ze 16 is (en dan zal ze toch niet meer van 17 tot 21u huilen? ;-)

Eventueel gaan we volgende week terug naar de osteopaat en naar de HA.

xx en dank je wel lieverds!!

Zo herkenbaar :-( Gabriël had dit ook, vanaf thuiskomst op 6 december tot zo'n week geleden. Toen veel bij de HA geweest en het ziekenhuis. Zelf opgegeven moment om 2 uur 's nachts naar de huisartsen post om te horen dat we 'gewoon een huilbabay' hadden, toen om 4 uur naar huis gelopen met hem omdat hij dan tenminste sliep... Wat een drama. De woensdag daarna wel medicatie gehad tegen de verborgen reflux, wat eerst alles verergerde maar we zien nu echt wel een hele verbetering. Ik ga nog niet te hard juichen, want voor hetzelfde geld begint het dan weer ;-)

Laat haar even goed onderzoeken, je weet immers maar nooit :)

Liefs en dikke knuffels voor jullie!
Marieke

Hè bah wat vervelend, je staat zo machteloos!!
Hoe oud zou ze zijn als ze op de uitgerekende datum was gekomen? Tot de drie maanden omtwikkelen de darmpjes zich nog wie weet heeft ze wel last van krampjes, fleur heeft dit heel erg gehad laatste 2 weken, ze is nu 10 weken!

Ik hoop dat je er gauw achterkomt hoe je haar kunt troosten! Sterkte!

Liefs liesbeth

Nou gisteren ging al wat beter gelukkig, veel minder huilen maar wel lekker bij mama slapen. Kijk daar teken ik voor ;-)! Misschien wel gewoon sprongetje. Daar zit ze nu tegenaan. Krampjes denk ik eerlijk gezegd niet (meer) en relfux heb ik dokter al eens naar laten kijken. Ach we doen het er gewoon maar mee en zien wel waar het schip strandt! Een voordeel; ze slaapt al een week door!!! - dus energie voor 2 (ahum) om lekker met mun meisje te bankhangen en prullen. Misschien valt Saar ook wel in categorie 'huilbaby' en ja wanneer dat over gaat???? Misschien toch eens de Omneo proberen voor de zekerheid - wil alleen niet teveel gaan expirementeren met de voeding....

@Mariek85 hopelijk komt er bij jullie snel verbetering in met de medicatie - zo te lezen op FB kan Gabriel misschien ook wel eens door gaan slapen (van half 1 tot half 8 super!!!)

Dank je wel meiden dat ik even mijn hart mocht luchten ;-) Voel me zo'n jankbakkes, maar het helpt wel!

Kus!

Ha lieverd,

Fijn om te lezen! Onze kaboutertjes houden ons wel van de straat he!
Ga vandaag maar lekker cocoonen, met je meiske. Daar is het echt weer voor! En, is papa alweer thuis?

Blijf vooral lekker je hart luchten!

Dikke kus vanuit een druilerig Nieuwegein aan Zee ;-)

Terug
Bovenaan