de avonduurtjes....

Mijn zus heeft opgepast op een huilbaby en het zusje van mijn vriend was een huilbaby. Wij hebben geen huilbaby's hier hoor :p
Die huilden non stop (16-20 uur), dag en nacht, eten hielp niet, verschonen hielp niet, bij je dragen hielp niet... Als ik die verhalen hoor ben ik blij met mijn 'stille' mannetje haha!

Doorslapen zit er hier toch echt niet in, ik denk dat hij wat van mijn griepje heeft overgepakt en daarom gisteren zoveel (samen met mij) heeft geslapen. Sinds gisteravond half 10 besloot hij dat hij die tijd even ging inhalen... Dus we hebben een niet zo'n lekkere nacht achter de rug. Ik hoop dat het eenmalig was en het vanavond en vannacht weer goed wil gaan, anders kom ik nooit van mijn griep af ook *baaaal*

En echt hoor, lekker je hart blijven luchten! Dat is toch fijn, niet alleen voor jou maar ook voor ons ;-) (of mij in ieder geval, voel me ook altijd zo'n zeur haha!)

Liefs!

Ha lieve Suus,

Wat fijn dat het kleine meisje iets van haar rust teruggevonden heeft. En wat maakt het een verschil he, als je zelf uitgeslapen bent?

Breng je Saar nog steeds ieder slaapje naar haar bedje? Ik ben lise inmiddels wat minder gaan 'vermaken', omdat ik merkte dat ze overprikkeld begon te raken. Hierdoor is zij wel wat rustiger geworden... Hoewel... rust?! Ze is in de fase waarin ze naar alles begint te roepen, gillen en kraaien. En die fles is helemaal hopeloos, die is namelijk veel interessanter om mee te spelen dan om uit te drinken. Hoe gaat dat bij jullie?

Veel dikke knuffels!

Gabriël begint nu ook andere geluiden te maken, vanmorgen heb ik het geprobeert te filmen maar dan gaat hij alleen maar heel geinteresseert naar de camera kijken. Heb geloof ik wel 1 of 2 kraaitjes vastgelegd, maar goed daar moest ik wel 10 filmpjes voor maken haha!
Verder gaat het eten redelijk geloof ik, heb hem vanmorgen aangelegd in bed en toen heeft hij toch echt beide borsten leeg gedronken.
Hij heeft alleen een probleem dat hij vind dat hij bijna de hele dag wakker moet kunnen zijn en dus constant aan het vechten is tegen de vermoeidheid als we hem een uurtje na de voeding in bed leggen. Meteen na de voeding is nog een groter drama want dan wordt hij zo overstuur dat alles er weer uit komt...

Ach het komt vast wel weer goed toch? ;-)

Liefs!

Herkenbaar verhaal met die camera :)

En natuurlijk komt het goed. Uiteindelijk komt het altijd goed. Als ik voor mezelf spreek, dan is het eigenlijk allemaal wel goed. Heel goed :) Met dat drinken ook... Na een half uur kl**ien begin ik me wel wat te ergeren, maar dan kijk ik naar dat guitige prethoofd van die dochter van me en dan moeten we allebei lachen.

Ik hoop dat Gabriël snel wat rustiger in zijn velletje gaat zitten. Het klinkt af en toe een beetje alsof hij sneller wil dan zijn leeftijd hem toe staat.

xxx

Ja, dat denken wij ook, maar hoe leg je dat zo'n kleintje uit? ;-)
Verder moet ik echt een schop onder mijn kont en stoppen met de held proberen uit te hangen. Gabriël moet gewoon niet aan de borst, klaar, moet ik het ook niet steeds weer gaan proberen, want dat is telkens weer een garantie voor drama...
Oh wat ben ik toch weer heerlijk bezig :p

Haha ja joh ik kan ook niet boos op die kleine worden hoor, alleen op mezelf! Haha! Klein schatjes zijn het ook :)

Liefs!

Terug
Bovenaan