De babykamer

Ha dames,

ik vroeg me af hoe jullie kinderkamer eruit ziet. Anne heeft niet zo'n groot kamertje, maar ik heb 'm toch zo leuk mogelijk geprobeerd te maken.
Dus hier even een paar foto's, die niet allemaal even scherp zijn, maar dat komt doordat het kamertje niet groter is.

Vanuit de hal

Anne's klamboe is inmiddels opgeruimd en daarvoor in de plaats is het schilderij opgehangen

Nog even de kast en de plankjes boven de commode

En mama's tekening op de deur

Wij hebben helemaal geen babykamer. Wij hebben zelf een hele kleine slaapkamer en daat staat haar ledikantje ook gepropt. Ik zou dolgraag een eigen kamertje voor haar willen maar het ziet er niet naar uit dat dit snel gaat gebeuren...

Vanuit het raam dat niet lek is kan ik het huis van Mirjam78 zien, hihi.
 Op de plaats van het wiegje staat nu een ledikant, Lynn slaapt 's nachts in haar wiegje bij ons op de kamer, overdag dus hier.

Heey hoi,

Ruben heeft dus geen eigen kamertje en slaapt bij ons op.
Lotte en Jozua hadden wel een eigen baby-kamertje en zal eens een keer gaan spitten of ik daar foto's van kan vinden en erop kan zetten.
Tis me nu te mooi weer om dat te gaan puzzelen.

groetjes van Mieke

Hoi hoi!

Leuk om te zien hoe de kamertjes eruit zien!

Amy's kamertje is wit met Peter Rabbit

We (lees: ik) hebben lang getwijfeld of we Disney of Peter Rabbit zouden doen (ik vind het allebei zo leuk!), maar uiteindelijk is het dus Peter Rabbit geworden.

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan